Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2497
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorАнтипцева, О. Ю.-
dc.date.accessioned2013-04-18T06:54:38Z-
dc.date.available2013-04-18T06:54:38Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2497-
dc.description.abstractСтаття присвячена теоретичним та практичним аспектам вирішення проблеми забезпечення відповідності профілю вакансій, які пропонуються роботодавцем, запитам потенційних кандидатів шляхом формування організацією на основі маркетингового підходу цінності вакантної посади, що зумовлює остаточний вибір претендентом певної альтернативи у загальній множені пропозицій на ринку праціuk_UK
dc.description.sponsorshipУкраїнська державна академія залізничного транспорту, м.Харківuk_UK
dc.publisherУкраїнська державна академія залізничного транспорту, м. Харківuk_UK
dc.subjectМаркетинг, імідж працедавця, цінність вакансії, доцільність працевлаштуванняuk_UK
dc.titleФОРМУВАННЯ ПРАЦЕДАВЦЕМ ЦІННОСТІ ВАКАНСІЇ НА ОСНОВІ МАРКЕТИНГОВОГО ПІДХОДУuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Располагается в коллекциях:Наукові видання (Факультет ЕУОТ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Антипцева стаття.pdf112,37 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.