Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2497
Название: ФОРМУВАННЯ ПРАЦЕДАВЦЕМ ЦІННОСТІ ВАКАНСІЇ НА ОСНОВІ МАРКЕТИНГОВОГО ПІДХОДУ
Авторы: Антипцева, О. Ю.
Ключевые слова: Маркетинг, імідж працедавця, цінність вакансії, доцільність працевлаштування
Дата публикации: 2012
Издательство: Українська державна академія залізничного транспорту, м. Харків
Краткий осмотр (реферат): Стаття присвячена теоретичним та практичним аспектам вирішення проблеми забезпечення відповідності профілю вакансій, які пропонуються роботодавцем, запитам потенційних кандидатів шляхом формування організацією на основі маркетингового підходу цінності вакантної посади, що зумовлює остаточний вибір претендентом певної альтернативи у загальній множені пропозицій на ринку праці
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://hdl.handle.net/123456789/2497
Располагается в коллекциях:Наукові видання (Факультет ЕУОТ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Антипцева стаття.pdf112,37 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.