Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/1850
Назва: ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА МЕТОДИКИ ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННОГО НАВЧАЛЬНОГО КУРСУ ПРИ ВИВЧЕННІ «КУЛЬТУРОЛОГІЇ» ТА ЇЇ ВПЛИВ НА АФЕКТНУ СФЕРУ СТУДЕНТІВ
Автори: Богданова, Н. Г.
Ключові слова: гуманітарні дисципліни
вища школа
електронний навчальний курс
лекція
семінарське заняття
курс «Культурологія»
Дата публікації: 2012
Видавництво: Слов'янський державний педагогічний університет
Бібліографічний опис: Гуманізація навчально-виховного процесу: збірник наукових праць./ [За загальною редакцією проф. В.І.Сипченка].- Спец.вип.8.- Ч.II. - Слов’янськ: СДПУ, 2012. – С. 3-13.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена проблемам інформатизації навчального процесу з гуманітарних дисциплін у вищій школі. Розкрито методику використання електронного навчального курсу «Культурологія». У статті досліджується необхідність розробки сучасного комп’ютерного навчального курсу. Електронний навчальний курс створено для підвищення якості знань студентів вищих навчальних закладів з гуманітарних дисциплін. Зроблено аналіз основних особливостей моделі комп’ютерного підручника. Розглянуто педагогічні задачі, які успішно розв’язуються за допомогою комп’ютерного засобу навчання. У ході виконання даного дослідження перед нами було поставлене таке завдання як розкриття технології використання електронних навчальних курсів в межах різних форм і методів організації навчального процесу при вивченні соціальних дисциплін. Визначено елементи системи електронного курсу. Проаналізовано можливості використання електронного навчального курсу «Культурологія» при проведенні різних форм занять. Зміст статті доводить доцільність використання комп’ютерних технологій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1850
Розташовується у зібраннях:Наукові видання (Навчально-науковий професійно педагогічний інститут)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bogdanova_article_1.pdf192,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.