Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/1850
Title: ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА МЕТОДИКИ ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННОГО НАВЧАЛЬНОГО КУРСУ ПРИ ВИВЧЕННІ «КУЛЬТУРОЛОГІЇ» ТА ЇЇ ВПЛИВ НА АФЕКТНУ СФЕРУ СТУДЕНТІВ
Authors: Богданова, Н. Г.
Keywords: гуманітарні дисципліни
вища школа
електронний навчальний курс
лекція
семінарське заняття
курс «Культурологія»
Issue Date: 2012
Publisher: Слов'янський державний педагогічний університет
Citation: Гуманізація навчально-виховного процесу: збірник наукових праць./ [За загальною редакцією проф. В.І.Сипченка].- Спец.вип.8.- Ч.II. - Слов’янськ: СДПУ, 2012. – С. 3-13.
Abstract: Стаття присвячена проблемам інформатизації навчального процесу з гуманітарних дисциплін у вищій школі. Розкрито методику використання електронного навчального курсу «Культурологія». У статті досліджується необхідність розробки сучасного комп’ютерного навчального курсу. Електронний навчальний курс створено для підвищення якості знань студентів вищих навчальних закладів з гуманітарних дисциплін. Зроблено аналіз основних особливостей моделі комп’ютерного підручника. Розглянуто педагогічні задачі, які успішно розв’язуються за допомогою комп’ютерного засобу навчання. У ході виконання даного дослідження перед нами було поставлене таке завдання як розкриття технології використання електронних навчальних курсів в межах різних форм і методів організації навчального процесу при вивченні соціальних дисциплін. Визначено елементи системи електронного курсу. Проаналізовано можливості використання електронного навчального курсу «Культурологія» при проведенні різних форм занять. Зміст статті доводить доцільність використання комп’ютерних технологій.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/1850
Appears in Collections:Наукові видання (Навчально-науковий професійно педагогічний інститут)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bogdanova_article_1.pdf192,54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.