Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/932
Назва: УПРАВЛІННЯ ІМІДЖЕМ МАШИНОБУДІВНОГО ПІДПРИЄМСТВА
Автори: Дуднєва, Ю. Е.
Ключові слова: корпоративний імідж, машинобудівне підприємство, структура, контактна аудиторія.
Дата публікації: 28-лис-2012
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто структуру корпоративного іміджу машинобудівного підприємства та підхід до управління іміджем на основі його чіткої ідентифікації для різних цільових контактних аудиторій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/932
Розташовується у зібраннях:Машинобудування (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dudnyeva Y.Е..pdf156,9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.