Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/932
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДуднєва, Ю. Е.-
dc.date.accessioned2012-11-28T09:22:41Z-
dc.date.available2012-11-28T09:22:41Z-
dc.date.issued2012-11-28-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/932-
dc.description.abstractУ статті розглянуто структуру корпоративного іміджу машинобудівного підприємства та підхід до управління іміджем на основі його чіткої ідентифікації для різних цільових контактних аудиторій.uk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectкорпоративний імідж, машинобудівне підприємство, структура, контактна аудиторія.uk_UK
dc.titleУПРАВЛІННЯ ІМІДЖЕМ МАШИНОБУДІВНОГО ПІДПРИЄМСТВАuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Машинобудування (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dudnyeva Y.Е..pdf156,9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.