Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8988
Назва: | Formation of program results of training in the process of studying social-political disciplines |
Інші назви: | Формування програмних результатів навчання в процесі вивчення суспільно-політичних дисциплін |
Автори: | Bakumenko, O. O. Бакуменко, О. О. |
Ключові слова: | competence society socio-political disciplines learning outcomes civic competence компетентність суспільство суспільно-політичні дисципліни громадянська компетентність результати навчання |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | УІПА |
Бібліографічний опис: | Bakumenko O. O. Formation of program results of training in the process of studying social-political disciplines / O. O. Bakumenko // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2019. - № 62. - С. 45-52 |
Серія/номер: | № 62; |
Короткий огляд (реферат): | The article analyses the specifics of the formation of learning outcomes in the process of studying syllabic-political disciplines in higher educational institutions where disciplines of socio-political orientation are not profileal. The urgency of study of social and political disciplines in the conditions of modernization of the modern system of education and internal and external challenges facing the Ukrainian society to date is substantiated. Based on the approved standards of higher education for the first educational level, "bachelor", it is determined which of the general competences may be most fully formed during the study of socio-political disciplines, and what the results of training should be formed.It is substantiated which of the general competencies and related programmatic learning outcomes is the product of studying primarily socio-political disciplines, are civic in their content, and which are general scientific and are formed by all disciplines (including social ones) that are studied in higher educational institutions.A detailed review of the set of tools through which the study of discipline achieved the formation of specific program results. Particular attention is paid to those thematic elements of the course, which to the greatest extent can affect those and other skills and competences that become the content of certain learning outcomes.It has been established that in accordance with the approved standards of higher education, the main general competence of comprehension which is carried out during the study of socio-political disciplines is the formation of a conscious citizen, the member of the civil society, ho fully possesses knowledge of his rights and duties as a member of society, is well aware of the values of civil society and modern democracy, the rule of law, human and civil rights and freedoms in Ukraine, and as a result, on the basis of this knowledge, is able to form his own socially -conscious behavior, be prepared to use their rights and carry out duties, taking into account the norms of modern pluralistic democracy, the requirements of tolerance and respect for the rights of other participants in the sociopolitical process. В статті визначено специфіку формування результатів навчання в процесі вивчення супільно-політичних дисциплін в вищих навчальних закладах де дисципліни суспільно-політичного спрямування не є профільними. Обґрунтовано актуальність вивчення суспільно-політичних дисциплін в умовах модернізації сучасної системи освіти та внутрішніх і зовнішніх викликів, що стоять перед українським суспільством на сьогодні. На основі затверджених стандартів вищої освіти для першого освітнього рівня «бакалавр», визначено які з загальних компетентностей можуть бути найбільш повно сформовані під часвивченні суспільно-політичних дисциплін, та які саме результати навчання мають бути сформовані.Обґрунтовано які саме з загальних компетентностей та пов’язаних з ними програмних результатів навчання, є продуктом вивчення передусім суспільно-політичних дисциплін, є громадянськими за своїм змістом, а які є загально-науковими и формуються усіма дисциплінами (в тому числі й суспільними), що вивчаються в вищих навчальних закладах.Докладно розглянуто набір засобів та інструментів за допомогою яких при вивченні дисципліни досягається формування конкретних програмних результатів. Окрему увагу приділено тим тематичним елементам курсу, які найбільшою мірою можуть вплинути на ті чі інші навички і компетентності, що стають змістом певного результату навчання. 201946Встановлено, що у відповідності з затвердженими стандартами вищої освіти основною загальною компетентністю осягнення якої здійснюється під час вивчення суспільно-політичних дисциплін є формуванням свідомого громадянина, члена громадянського суспільства, що в повному обсязі володіє знанням про власні права і обов’язки, як члена суспільства, добре усвідомлює цінності громадянського суспільства і сучасної демократії, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні і як результат, на основі цих знань здатний формувати власну соціально-свідому поведінку, бути готовим використовувати свої права і здійснювати обов’язки, з урахуванням норм сучасної плюралістичної демократії, вимог толерантності та поваги до прав інших учасників соціально-політичного процесу. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8988 |
ISSN: | 2074-8922 |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
admin-ojs3,+7 (1).pdf | https://doi.org/10.32820/2074-8922-2019-62-45-52 | 289,85 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.