Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8983
Title: | ВЕРТИКАЛЬНА РЕДУКЦІЯ ЗМІСТУ НАВЧАННЯ ТЕМИ «СПОСТЕРЕЖЕННЯ ЗА ВІДХОДАМИ» ДИСЦИПЛІНИ «МОНІТОРИНГ СЕРЕДОВИЩА ІСНУВАННЯ» |
Other Titles: | Vertical reduction of the learning content of the topic “Waste observation” of the discipline “Environmental monitoring" |
Authors: | Шматков, Д. І. Бєлікова, Н. В. Шелковий, О. О. Shmatkov, D. Bielikova, N. Shelkovyj, A. |
Keywords: | дидактична редукція навчальний час зміст навчання екологія моніторинг середовища існування математична статистика вимірювання відходи didactic reduction learning content environmental monitoring waste mathematical statistics measurements study time ecology |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | УІПА |
Citation: | Шматков Д. І. Вертикальна редукція змісту навчання теми "Спостереження за відходами" дисципліни "Моніторинг середовища існування" / Д. І. Шматков, Н. В. Бєлікова, О. О. Шелковий // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2018. - № 61. - С. 83-94. |
Series/Report no.: | № 61; |
Abstract: | На підставі теоретичного аналізу науково-технічної та науково-методичної літератури, вивчення і узагальнення досвіду розробки методів дидактичної редукції, із застосуванням методів математичної статистики розроблено метод вертикальної дидактичної редукції змісту навчання у вищій школі моніторингу відходів середовища існування. Метод відповідає характерним ознакам дидактичної редукції –допомагає надати змісту певної форми і узгодити його із нормованим часом, а також забезпечує формування обсягу достатньої інформації для оволодіння конкретним аспектом моніторингу відходів середовища існування. При цьому достатність змісту обґрунтовано, перевірено та підтверджено методами математичної статистики, що дозволило трансформувати якісні змінні «достатньо» та «важливо» у кількісні змінні. Застосування методу призводить до зменшення часу на проведення вимірювань, розрахунків, аналізу за отримання наближеного результату при статистично малих похибках, що дозволяє максимізувати інформацію щодо отриманих результатів в умовах обмеженого часу на навчання моніторингу відходів середовища існування, а також в умовах обмеженого часу його безпосереднього здійснення у майбутній професійній діяльності. After conducting a theoretical analysis of scientific, technical and methodological literature, studying and summarizing the experience of designing methods of didactic reduction, a method of vertical didactic reduction of the learningcontent of the environmental waste monitoring as an academic discipline has been developed using the methods of mathematical statistics. The method corresponds to the characteristic features of didactic reduction as it helps to transform the content into a certain form and coordinate it with the study time, and also ensures the formation of a certain amount of sufficient information to learn a specific aspect of the topic of the environmental waste monitoring. At the same time, the sufficiency of the content is substantiated, verified and confirmed using the methods of mathematical statistics, which made it possible to transform the qualitative variables “sufficiently” and “importantly” into quantitative variables. The implementation of the method leads to a decrease in time for measurements, calculations, and analysis when obtaining an approximate result with statistically small errors. It results in the maximization of information about the results obtained under conditions of limited study time, as well as under conditions of limited time for its implementation in future professional activities. |
URI: | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8983 |
ISSN: | 2074-8922 |
Appears in Collections: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
admin-ojs3,+16.pdf | https://doi.org/10.32820/2074-8922-2018-61-83 | 635,42 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.