Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8974
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКарпова, Л. Г.-
dc.contributor.authorKarpova, L.-
dc.date.accessioned2024-10-10T07:37:54Z-
dc.date.available2024-10-10T07:37:54Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationКарпова Л. Г. Сучасні питання обдарованості: природа, структура та розвиток / Л. Г. Карпова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2018. - № 61. - С. 129-136.uk_UA
dc.identifier.issn2074-8922-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8974-
dc.description.abstractОбдарованість складається з індивідуальної потенційної своєрідності задатків, сприятливого соціального середовища та особистісного потенціалу, завдяки яким можна досягти значних успіхів у певній галузі діяльності. Проблема обдарованості містить усобі цілий ряд аспектів: психолого-педагогічний, методичний, організаційний, філософський, соціальний тощо. Самостійною та багатоплановою проблемою є розгляд творчого потенціалу особистості, адже лише здійсненнякомплексногопідходу уможливлюєврахування всіх можливих тенденцій та явищ.Устатті зазначається, що в сучасній психолого-педагогічній думці не існує універсального, визнаного і прийнятого всіма дослідниками визначення поняття «обдарованість». Обдарованість в ракурсі психологічних енциклопедичних даних визначають як більш загальну характеристику сфери здібностей, також вказуючи на комплексний підхід до вивчення поняття (психофізіологічний, психологічний та соціально-психологічний).Звертається увага на історію дослідження природи обдарованості, її витоків та засад, при цьому робиться акцент та аналіз важливого питання щодо сучасних наукових уявлень про обдарованість, зміст, структуру та розвиток. The article is devoted to one of the important problems, which is a theoretical and methodological analysis of modern psychological and pedagogical views on giftedness.Giftedness consists of an individual original potential set of natural inclinations, a favorable social environment and personal potential, which make it possible to achieve significant success in a certain area of activity. The issue of giftedness contains a number of aspects, namely psychological, pedagogical, methodological, organizational, philosophical, social, etc. An independent multidimensional problem is the consideration of the creative potential of the individual, because it becomes expedient, while implementing an integrated approach, to take into account all possible trends and phenomena.The article highlights that in modern psychological and pedagogical thought there is no universal, recognized and accepted by all researchers definition of the concept of «giftedness». Through the prism of psychological encyclopedic data, giftedness is defined as a more general description of the scope of abilities, also pointing to an integrated approach to the study of the concept (psycho-physiological, psychological and socio-psychological).Attention is paid to the historical experience of studying the nature of giftedness, its origins and foundations, while emphasizing and analyzing an important issue of how modern science perceives the phenomenon of giftedness, its content, structure and development.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУІПАuk_UA
dc.relation.ispartofseries№ 61;-
dc.subjectобдарованістьuk_UA
dc.subjectчинники обдарованостіuk_UA
dc.subjectпотенціал особистостіuk_UA
dc.subjectядро обдарованостіuk_UA
dc.subjectзадаткиuk_UA
dc.subjectструктура обдарованостіuk_UA
dc.subjectталантuk_UA
dc.subjectінтелектuk_UA
dc.subjectкреативністьuk_UA
dc.subjectgiftednessuk_UA
dc.subjectfactors of giftednessuk_UA
dc.subjectpersonal potentialuk_UA
dc.subjectinclinationsuk_UA
dc.subjectcore of giftednessuk_UA
dc.subjecttalentuk_UA
dc.subjectcreativityuk_UA
dc.subjectintelligenceuk_UA
dc.subjectstructure of giftednessuk_UA
dc.titleСУЧАСНІ ПИТАННЯ ОБДАРОВАНОСТІ: ПРИРОДА, СТРУКТУРА ТА РОЗВИТОКuk_UA
dc.title.alternativeModern issues of giftedness: nature, structure and developmentuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
admin-ojs3,+7.pdfhttps://doi.org/10.32820/2074-8922-2018-61-129-136391,37 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.