Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8965
Назва: ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ НОВИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ОПЕРАТОРІВДЛЯ ЗАДАЧ ЧИСЕЛЬНОГО ІНТЕГРУВАННЯ ПРИ ПІДГОТОВЦІ МАГІСТРІВ ІНЖЕНЕРНО-ПЕДАГОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
Інші назви: Pedagogical aspects of using newinformative operators for the problems of numerical integration while training Masters of engineering-pedagogical specialties
Автори: Нечуйвітер, О. П.
Каргапольцева, Г. В.
Ковальчук, А. Г.
Чорний, С. А.
Nechuiviter, O.
Karhapoltseva, H.
Kovalchuk, A.
Chornyi, S.
Ключові слова: вдосконалення змісту дисциплін
кубатурна формула наближеного обчислення подвійних інтегралів
принцип науковості
інтерлінація
інформаційні оператори
чисельне інтегрування
improvement of maintenance of disciplines
principle of scientific nature
interlineation
numeral integration
informative operators
cubature formula of approximate calculation of double integrals
Дата публікації: 2018
Видавництво: УІПА
Бібліографічний опис: Педагогічні аспекти використання нових інформаційних операторів для задач чисельного інтегрування при підготовці магістрів інженерно-педагогічних спеціальностей / О. П. Нечуйвітер, Г. В. Каргапольцева, А. Г. Ковальчук, С. А. Чорний // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2018. - № 60. - С. 110-121.
Серія/номер: № 60;
Короткий огляд (реферат): Сучасний досвід багатьох країн свідчить про те, що прискорення переходу на новий витокрозвитку неможливе без вітчизняних спеціалістів, які мають знання в галузі передових досягненьнауки. Використання новітніх наукових здобутків відповідає особливостям та характеру майбутньоїроботи інженерів-педагогів, які виступають здобувачами освіти протягом всієї професійноїдіяльності. Це призводить до необхідності вдосконалення та доповнення теоретичного тапрактичного змісту курсів, що викладаються, з урахуванням загальнодидактичних принципів вищоїшколи, зокрема принципу науковості.Із точки зору вимог принципу науковості, викладачу необхідно постійно слідкувати за новоюнауковою інформацією, систематизувати її в рамках робочої програми, знайомити з нею студентів.Значна кількість навчальних закладів України здійснює підготовку фахівців з інженернихспеціальностей, однак лише в деяких програмах підготовки фахівців відображається теорія новихінформаційних операторів. Однією з актуальних та найбільш часто вживаних інженерних задач єзадачі чисельного інтегрування. Тому важливо розробити теоретичні основи викладання данихрозділів, зокрема для магістрів, в таких курсах, як: «Теоретичні, фізичні та інформаційні основигалузевого знання», «Математичні методи опису процесів», «Інноваційні технології та управлінняресурсами в галузі», «Технології чисельного моделювання», що в своїй основі використовують нові інформаційні оператори. The experience of many countries indicates that faster proceeding to the new level of development isimpossible without local specialists who have knowledge in the area of advanced scientific achievements.The use of the newest scientific accomplishments complies with the features and nature of futureprofessional activity of teachers-engineers who tend to study all through their professional life. It results inthe necessity to improve and expand theoretical and practical maintenance of academic courses, taking intoaccount general didactic higher education principles, in particular the principle of scientific nature.The principle of scientific nature requires the teacher to know new scientific information, tosystematize it in the curriculum, and to acquaint students with it. Many Ukrainian educational establishmentscarry out training of specialists in engineering; however, the theory of new informative operators is presentedonly in some programs. One of the topical and most often used engineering issues is a problem of numeralintegration. Therefore, it is important to develop theoretical bases for teaching in these fields, in particularfor Masters’ training in such courses as "Theoretical, physical and informative bases of branch knowledge","Mathematical methods of description of processes", "Innovative technologies and resource management inthe industry", "Technology of numeral modeling", that are based on new informative operators.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8965
ISSN: 2074-8922
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
admin-ojs3,+14.pdfhttps://doi.org/10.32820/2074-8922-2018-60-110-121364,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.