Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8958
Название: ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ФОРМУВАННЯ ГРАФІЧНОЇКОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ КОМП’ЮТЕРНОГОПРОФІЛЮ
Другие названия: Research of the effectiveness of the pedagogical conditions for the formation of graphiccompetence of future engineers-teachers of computer profile
Авторы: Козак, Ю. Ю.
Kozak, Y.
Ключевые слова: інженер-педагог
ефективність
комп’ютерний профіль
статистичний аналіз
графічна компетентність
експериментальне дослідження
педагогічні умови
engineer-teacher
efficiency
computer profile
graphic competence
statistical analysis
pedagogical conditions
experimental research
Дата публикации: 2018
Издательство: УІПА
Библиографическое описание: Козак Ю. Ю. Дослідження ефективності педагогічних умов формування графічної компетентності майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю / Ю. Ю. Козак // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2018. - № 60. - С. 41-49.
Краткий осмотр (реферат): Основною характеристикою освітньої діяльності закладів вищої освіти є якість освіти, томудослідження особливостей її забезпечення є пріоритетом освітньої політики. У статті здійсненохарактеристику етапів педагогічного дослідження формування графічної компетентності майбутніхінженерів-педагогів комп’ютерного профілю, а також представлено результати аналізу ефективностівпровадження в освітній процес визначених педагогічних умов, до яких належать: цілеспрямованеформування позитивної мотивації студентів, розвиток мисленнєвої активності, інтеграція педагогічноїта інженерної складових фаху,системний моніторинг рівня сформованості компонентів графічноїкомпетентності.У процесі дослідження використано теоретичні, емпіричні та експериментальні методи.Зокрема, для інтерпретації отриманих результатів використано методи математичної статистики –визначення середнього арифметичного та дисперсійний аналіз (t-критерій Стьюдента для незалежнихвибірок). На основі результатів педагогічного дослідження встановлено, що застосування визначенихпедагогічних умов сприятиме підвищенню ефективності формування графічної компетентностізокрема та в кінцевому підсумку сприятиме підвищенню якості підготовки інженера-педагогакомп’ютерного профілю в цілом. The main characteristic of the educational activity of higher education institutions is the quality ofeducation, therefore the study of the features of its provision is a priority of educational policy. The articledescribes the stages of the pedagogical study of the formation of graphic competence of future engineers-teachers of the computer profile, as well as presents the results of the analysis of the effectiveness of theimplementation to the educational process of certain pedagogical conditions, which include: purposefulformation of positive motivation of students, development of mental activity, integration of pedagogical andengineering components of the specialty, system monitoring of the level of formation of components ofgraphic competence.In the process of research, theoretical, empirical and experimental methods were used. In particular,such methods of mathematical statistics as the definition of the mean arithmetic and variance analysis(Student's t-criterion for independent samples) are used for the interpretation of the results. Based on theresults of pedagogical research it was established that the application of certain pedagogical conditions willincrease the effectiveness of the formation of graphic competence in particular and, ultimately, will lead to animprovement of the quality of the training of the teacher-engineer of the computer profile as a whole.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8958
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
admin-ojs3,+7.pdfКозак Ю. Ю.226,75 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.