Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8954
Название: | ФОРМУВАННЯ ПРОДУКТИВНО-ТВОРЧОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ В УМОВАХ ІНТЕГРОВАНОГО КРЕАТИВНО-РОЗВИВАЛЬНОГООСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ |
Другие названия: | Formation of productive and creative competence of future engineers-teachers under theconditions of an integrated creative-developmental educational space |
Авторы: | Масич, В. В. Masych, V. V. |
Ключевые слова: | продуктивно-творча компетентність співтворчість формування співробітництво креативно-розвивальний освітній простір roductive and creative competence cooperation co-creation creative-developmental educational space formation |
Дата публикации: | 2018 |
Издательство: | УІПА |
Библиографическое описание: | Масич В. В. Формування продуктивно-творчої компетентності майбутніх інженерів-педагогів в умовах інтегрованого креативно-розвивального освітнього простору / В. В. Масич // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2018. - № 60. - С. 4-10. |
Серия/номер: | № 60; |
Краткий осмотр (реферат): | Стаття присвячена проблемі формування продуктивно-творчої компетентності майбутніхінженерів-педагогів в умовах інтегрованого креативно-розвивального освітнього простору. Освітнійпростір визначається як система, що включає простір розвитку, виховання і навчання; динамічнаєдність суб’єктів освітнього процесу та їхніх відносин. Зазначається, що освітній простір,поєднуючи соціальне, виховне і виховуюче, а також зовнішнє і внутрішнє середовище кожногосуб’єкта освітнього процесу, характеризується насиченням навчально-виховного процесу духомпізнання, співробітництва і співтворчості. В атмосфері ділового співробітництва у студентівприводяться в рух механізми інтелектуального розвитку – потребово-мотиваційна установка ітворча активність особистості, яка пізнає. У статті вказується на те, що для створення інтегрованогокреативно-розвивального освітнього простору в окремому навчальному закладі певної освітньоїсистеми потрібно перетворення чинників творчо-розвивального освітнього середовища соціально-психологічної спрямованості в духовно насичену атмосферу довіри і творчості за допомогоюреалізації інноваційних ідей педагогіки співробітництва. The article is devoted to the problem of the formation of productive and creative competence offuture engineers-teachers under the conditions of an integrated creative-developmental educational space.Educational space is defined as a system that includes the areas of development, upbringing and training;dynamic unity of subjects of the educational process and their relations. It is emphasized that theeducational space, which combines social, upbringing and educational components, as well as the externaland internal environment of each subject of the educational process, is characterized by saturation of the educational process with the spirit of knowledge, cooperation and co-creation. The atmosphere ofstudents’ cooperation activates the mechanisms of intellectual development – the need-motivational settingand the creative activity of the learner. The article points out that in order to create an integrated creative-developmental educational space in a separate educational institution of a certain educational system, it isnecessary to transform the factors of the creative-developmental educational environment of the socio-psychological orientation into a spiritually rich atmosphere of trust and creativity through theimplementation of innovative ideas of pedagogy of cooperation. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8954 |
ISSN: | 2074-8922 |
Располагается в коллекциях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
admin-ojs3,+3.pdf | Масич В. В. | 173,43 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.