Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8935
Название: НАПРЯМИ ПЕРСОНІФІКАЦІЇ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА
Авторы: ЛИСЕНКО, Сергій
Ключевые слова: особистісний освітній маршрут
персоніфікація
особистісна освітня траєкторія
Дата публикации: 2024
Библиографическое описание: Лисенко С. Напрями персоніфікації освітнього середовища / С. Лисенко // Розбудова єдиного відкритого інформаційного простору освіти впродовж життя (Forum-SOIS, 2024) : збірник матеріалів (тез доповідей) 6-го Міжнародного науково-практичного WEB-форуму (Київ-Харків, 26-29 берез. 2024 р) / [за наук. ред. М. Л. Ростоки, Т. С. Бондаренко, Г. С. Черевичного ; упоряд. М. Л. Ростока] ; НАПН України, ДНПБ України, УІПА, КНУ ім. Тараса Шевченка. – Вінниця : Нілан-ЛТД, 2024. – Вип. 5. – С. 248-249.
Краткий осмотр (реферат): За результатами аналізу педагогічної теорії та практики з організації та реалізації персоніфікованого освітнього середовища визначено його напрями, розкрито суть понять «особистісна освітня траєкторія» та «особистісний освітній маршрут». Наведено виклики, що пов’язані з цифровим освітнім середовищем. Сформовано перелік проблем персоналізації навчання, зокрема, усвідомлення вибору, визначення характерних ознак освітньої моделі, градації системи завдань. Представлено модель персоніфікованого навчання.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8935
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ZbForumSOIS-2024-249-250.pdf380,63 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.