Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8935
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛИСЕНКО, Сергій-
dc.date.accessioned2024-10-07T07:30:07Z-
dc.date.available2024-10-07T07:30:07Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЛисенко С. Напрями персоніфікації освітнього середовища / С. Лисенко // Розбудова єдиного відкритого інформаційного простору освіти впродовж життя (Forum-SOIS, 2024) : збірник матеріалів (тез доповідей) 6-го Міжнародного науково-практичного WEB-форуму (Київ-Харків, 26-29 берез. 2024 р) / [за наук. ред. М. Л. Ростоки, Т. С. Бондаренко, Г. С. Черевичного ; упоряд. М. Л. Ростока] ; НАПН України, ДНПБ України, УІПА, КНУ ім. Тараса Шевченка. – Вінниця : Нілан-ЛТД, 2024. – Вип. 5. – С. 248-249.-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8935-
dc.description.abstractЗа результатами аналізу педагогічної теорії та практики з організації та реалізації персоніфікованого освітнього середовища визначено його напрями, розкрито суть понять «особистісна освітня траєкторія» та «особистісний освітній маршрут». Наведено виклики, що пов’язані з цифровим освітнім середовищем. Сформовано перелік проблем персоналізації навчання, зокрема, усвідомлення вибору, визначення характерних ознак освітньої моделі, градації системи завдань. Представлено модель персоніфікованого навчання.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectособистісний освітній маршрутuk_UA
dc.subjectперсоніфікаціяuk_UA
dc.subjectособистісна освітня траєкторіяuk_UA
dc.titleНАПРЯМИ ПЕРСОНІФІКАЦІЇ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩАuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ZbForumSOIS-2024-249-250.pdf380,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.