Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/886
Назва: | ПРО ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНЕ СУПРОВОДЖЕННЯ МАЙБУТНІМИ ІНЖЕНЕРАМИ-ПЕДАГОГАМИ ВИРОБНИЧОГО (ПРАКТИЧНОГО) НАВЧАННЯ УЧНІВ В ПТНЗ |
Автори: | Шматков, Д. І. Шматков, Є. В. |
Ключові слова: | психофізіологічне супроводження інженери-педагоги виробниче (практичне) навчання учнів в ПТНЗ |
Дата публікації: | 22-лис-2012 |
Бібліографічний опис: | Шматков, Д. І. Про психофізіологічне супроводження майбутніми інженерами-педагогами виробничого (практичного) навчання учнів в ПТНЗ [Текст] / Д. І. Шматков, Є. В. Шматков // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2008. - Вип. 21. - С. 205-211. |
Короткий огляд (реферат): | Акцентується увага на засвоєнні майбутніми інженерами-педагогами особливостей психофізіологічного супроводження процесу виробничого (практичного) навчання учнів у ПТНЗ. Висвітлюється вплив психофізіологічних факторів на успішність освоєння робітничих професій. Підкреслюється, що це є важливим резервом підвищення якості підготовки майбутніх кваліфікованих робітників до професійної діяльності в умовах ринкової економіки. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/886 |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
D. Shmatkov, E. Shmatkov.pdf | 325,59 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.