Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/886
Название: ПРО ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНЕ СУПРОВОДЖЕННЯ МАЙБУТНІМИ ІНЖЕНЕРАМИ-ПЕДАГОГАМИ ВИРОБНИЧОГО (ПРАКТИЧНОГО) НАВЧАННЯ УЧНІВ В ПТНЗ
Авторы: Шматков, Д. І.
Шматков, Є. В.
Ключевые слова: психофізіологічне супроводження
інженери-педагоги
виробниче (практичне) навчання учнів в ПТНЗ
Дата публикации: 22-ноя-2012
Библиографическое описание: Шматков, Д. І. Про психофізіологічне супроводження майбутніми інженерами-педагогами виробничого (практичного) навчання учнів в ПТНЗ [Текст] / Д. І. Шматков, Є. В. Шматков // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2008. - Вип. 21. - С. 205-211.
Краткий осмотр (реферат): Акцентується увага на засвоєнні майбутніми інженерами-педагогами особливостей психофізіологічного супроводження процесу виробничого (практичного) навчання учнів у ПТНЗ. Висвітлюється вплив психофізіологічних факторів на успішність освоєння робітничих професій. Підкреслюється, що це є важливим резервом підвищення якості підготовки майбутніх кваліфікованих робітників до професійної діяльності в умовах ринкової економіки.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://hdl.handle.net/123456789/886
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
D. Shmatkov, E. Shmatkov.pdf325,59 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.