Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/886
Название: | ПРО ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНЕ СУПРОВОДЖЕННЯ МАЙБУТНІМИ ІНЖЕНЕРАМИ-ПЕДАГОГАМИ ВИРОБНИЧОГО (ПРАКТИЧНОГО) НАВЧАННЯ УЧНІВ В ПТНЗ |
Авторы: | Шматков, Д. І. Шматков, Є. В. |
Ключевые слова: | психофізіологічне супроводження інженери-педагоги виробниче (практичне) навчання учнів в ПТНЗ |
Дата публикации: | 22-ноя-2012 |
Библиографическое описание: | Шматков, Д. І. Про психофізіологічне супроводження майбутніми інженерами-педагогами виробничого (практичного) навчання учнів в ПТНЗ [Текст] / Д. І. Шматков, Є. В. Шматков // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2008. - Вип. 21. - С. 205-211. |
Краткий осмотр (реферат): | Акцентується увага на засвоєнні майбутніми інженерами-педагогами особливостей психофізіологічного супроводження процесу виробничого (практичного) навчання учнів у ПТНЗ. Висвітлюється вплив психофізіологічних факторів на успішність освоєння робітничих професій. Підкреслюється, що це є важливим резервом підвищення якості підготовки майбутніх кваліфікованих робітників до професійної діяльності в умовах ринкової економіки. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://hdl.handle.net/123456789/886 |
Располагается в коллекциях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
D. Shmatkov, E. Shmatkov.pdf | 325,59 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.