Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8852
Назва: СЕНСОРНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ ПРИБУТКОВОСТІ ПІДПРИЄМСТВ СФЕРИ ПОСЛУГ
Автори: Годунов, С.Д.
Ключові слова: економіні науки
маркетинг
харчова промисловість
Дата публікації: 2023
Видавництво: Української інженерно-педагогічної академії
Опис: Годунов С. Д. Сенсорний маркетинг як інструмент підвищення прибутковості підприємств сфери послуг / С. Д. Годунов // Освіта та технології для розвитку суспільства : збірник тез доповідей LVIII наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти академії (м. Харків, 13-17 листоп. 2023 р) / Укр. інж.- пед. акад. ; за заг. ред. Г. С. Грінченко. – Харків, 2023. – Т. 3. – С. 210-211.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8852
Розташовується у зібраннях:Тези студентів



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.