Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8852
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГодунов, С.Д.-
dc.date.accessioned2024-10-04T09:50:48Z-
dc.date.available2024-10-04T09:50:48Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8852-
dc.descriptionГодунов С. Д. Сенсорний маркетинг як інструмент підвищення прибутковості підприємств сфери послуг / С. Д. Годунов // Освіта та технології для розвитку суспільства : збірник тез доповідей LVIII наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти академії (м. Харків, 13-17 листоп. 2023 р) / Укр. інж.- пед. акад. ; за заг. ред. Г. С. Грінченко. – Харків, 2023. – Т. 3. – С. 210-211.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУкраїнської інженерно-педагогічної академіїuk_UA
dc.subjectекономіні науки-
dc.subjectмаркетинг-
dc.subjectхарчова промисловість-
dc.titleСЕНСОРНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ ПРИБУТКОВОСТІ ПІДПРИЄМСТВ СФЕРИ ПОСЛУГuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези студентів



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.