Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8638
Назва: ДЕЯКІ ПИТАННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ АДАПТИВНОГО НАВЧАННЯ В ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ
Інші назви: Some issues of the organization of adaptive learning in educational institutions
Автори: Єльникова, Галина
Рябов, Олег
YELNYKOVA, HALYNA
RIABOV, OLEH
Ключові слова: адаптивне навчання
інформаційні системи
змішане навчання
різнорівневі завдання
традиційна освітня система
adaptive learning
mixed learning
information systems
multilevel tasks
traditional educational system
Дата публікації: 2020
Видавництво: УІПА; ГО «Школа адаптивного управління соціально-педагогічними системами»
Бібліографічний опис: Єльникова, Г., & Рябов, О. (2020). Some issues of the organization of adaptive learning in educational institutions. Adaptive Management: Theory and Practice. Series Pedagogics, 10(19). https://doi.org/10.33296/2707-0255-10(19)-01
Серія/номер: Т. 10, № 19;
Короткий огляд (реферат): Стаття присвяченаорганізації адаптивного навчання в освітній системі. Акцентується увага на необхідності формування адаптивних навичок у здобувачів освіти, оскільки позитивний результат навчання при засвоєнні адаптивних методів і технологій мимоволі переноситься здобувачами освіти на власну поведінку в житті в цілому. Зазначається, що адаптивне навчання дає змогу досягти успіху не тільки в освітній діяльності, а й зробити успішною майбутню професійну діяльність.Стверджується, що активізація адаптивних процесів є викликом сьогодення. У статті розглядаються напрями досліджень вітчизняних і зарубіжних авторів. Звертається увага на організацію адаптивного навчання в рамках традиційної освітньої системита з використанням програмного забезпечення.У змісті розкриваються способи аналізу та структурування контенту освітньої інформації. Розглядається створення різнорівневих завдань і порядок їх подачі в освітньому процесі. Звертається увага на зміст мисленнєвої діяльності при відповіді на різнорівневі питання, починаючи з механічної пам’яті, черезпригадування, логічний аналіз, конструювання до переносу відомих знань в незнайому ситуацію. Тому послідовність пред’явлення завдань передбачає розумові дії від простого пригадування до креативності.Адаптація засобів навчання побудована на використанні спеціально розробленого на основі адаптивних технологій програмного забезпечення, кожне з яких має свої дидактичні функції.Подаються моделі інформаційних систем. У статті зазначається, що для більш оптимальної організації адаптивного навчання необхідно застосовувати змішану систему, що включає і традиційні,і програмовані засоби.Наводиться приклад організації освітнього процесу змішаної форми, розкривається його адаптивний характер. Зазначається, що подальші дослідження стосуватимуться розкриття методики адаптивного навчання. The article is devoted to the organization of adaptive learning in the educational system. The article focuses on the necessity of forming adaptive skills of education applicants, because the positive result of learning adaptive methods and technologies is involuntarily transferred by education applicants to their own behavior in life in general. It is noted that adaptive learning allows to achieve success not only in educational activity, but also to make future professional activity successful.It is argued that the activation of adaptive processes is a challenge of our time. The article considers the research directions of domestic and foreign authors. Attention is paid to the organization of adaptive learning within the traditional educational system and with the use of software.The content reveals how to analyze and structure the content of educational information. Creation of multilevel tasks and the order of their presentation in the educational process are considered. Attention is paid to the content of thinking activity when answering multilevel questions, starting from mechanical memory, through recall, logical analysis, construction -to transferringknown knowledge to an unfamiliar situation. Therefore, the sequence of presentation of tasks implies mental actions from simple recall to creativity.Adaptation of learning tools is built on the use of specially developed software based on adaptive technologies, each of which has its own didactic functions. Models of information systems are presented.The article points out that for optimal organization of adaptive learning it is necessary to use a mixed system, including both traditional and programmed tools.An example of mixed educational process organization is given and its adaptive nature is revealed. It is noted that further research will deal with the disclosure of adaptive learning methodology.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8638
ISSN: 2707-0255
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
282-Article Text-515-2-10-20211111.pdfГалина Єльникова, Олег Рябов808,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.