Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8638
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЄльникова, Галина-
dc.contributor.authorРябов, Олег-
dc.contributor.authorYELNYKOVA, HALYNA-
dc.contributor.authorRIABOV, OLEH-
dc.date.accessioned2024-09-15T08:15:13Z-
dc.date.available2024-09-15T08:15:13Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЄльникова, Г., & Рябов, О. (2020). Some issues of the organization of adaptive learning in educational institutions. Adaptive Management: Theory and Practice. Series Pedagogics, 10(19). https://doi.org/10.33296/2707-0255-10(19)-01uk_UA
dc.identifier.issn2707-0255-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8638-
dc.description.abstractСтаття присвяченаорганізації адаптивного навчання в освітній системі. Акцентується увага на необхідності формування адаптивних навичок у здобувачів освіти, оскільки позитивний результат навчання при засвоєнні адаптивних методів і технологій мимоволі переноситься здобувачами освіти на власну поведінку в житті в цілому. Зазначається, що адаптивне навчання дає змогу досягти успіху не тільки в освітній діяльності, а й зробити успішною майбутню професійну діяльність.Стверджується, що активізація адаптивних процесів є викликом сьогодення. У статті розглядаються напрями досліджень вітчизняних і зарубіжних авторів. Звертається увага на організацію адаптивного навчання в рамках традиційної освітньої системита з використанням програмного забезпечення.У змісті розкриваються способи аналізу та структурування контенту освітньої інформації. Розглядається створення різнорівневих завдань і порядок їх подачі в освітньому процесі. Звертається увага на зміст мисленнєвої діяльності при відповіді на різнорівневі питання, починаючи з механічної пам’яті, черезпригадування, логічний аналіз, конструювання до переносу відомих знань в незнайому ситуацію. Тому послідовність пред’явлення завдань передбачає розумові дії від простого пригадування до креативності.Адаптація засобів навчання побудована на використанні спеціально розробленого на основі адаптивних технологій програмного забезпечення, кожне з яких має свої дидактичні функції.Подаються моделі інформаційних систем. У статті зазначається, що для більш оптимальної організації адаптивного навчання необхідно застосовувати змішану систему, що включає і традиційні,і програмовані засоби.Наводиться приклад організації освітнього процесу змішаної форми, розкривається його адаптивний характер. Зазначається, що подальші дослідження стосуватимуться розкриття методики адаптивного навчання. The article is devoted to the organization of adaptive learning in the educational system. The article focuses on the necessity of forming adaptive skills of education applicants, because the positive result of learning adaptive methods and technologies is involuntarily transferred by education applicants to their own behavior in life in general. It is noted that adaptive learning allows to achieve success not only in educational activity, but also to make future professional activity successful.It is argued that the activation of adaptive processes is a challenge of our time. The article considers the research directions of domestic and foreign authors. Attention is paid to the organization of adaptive learning within the traditional educational system and with the use of software.The content reveals how to analyze and structure the content of educational information. Creation of multilevel tasks and the order of their presentation in the educational process are considered. Attention is paid to the content of thinking activity when answering multilevel questions, starting from mechanical memory, through recall, logical analysis, construction -to transferringknown knowledge to an unfamiliar situation. Therefore, the sequence of presentation of tasks implies mental actions from simple recall to creativity.Adaptation of learning tools is built on the use of specially developed software based on adaptive technologies, each of which has its own didactic functions. Models of information systems are presented.The article points out that for optimal organization of adaptive learning it is necessary to use a mixed system, including both traditional and programmed tools.An example of mixed educational process organization is given and its adaptive nature is revealed. It is noted that further research will deal with the disclosure of adaptive learning methodology.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУІПА; ГО «Школа адаптивного управління соціально-педагогічними системами»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesТ. 10, № 19;-
dc.subjectадаптивне навчанняuk_UA
dc.subjectінформаційні системиuk_UA
dc.subjectзмішане навчанняuk_UA
dc.subjectрізнорівневі завданняuk_UA
dc.subjectтрадиційна освітня системаuk_UA
dc.subjectadaptive learninguk_UA
dc.subjectmixed learninguk_UA
dc.subjectinformation systemsuk_UA
dc.subjectmultilevel tasksuk_UA
dc.subjecttraditional educational systemuk_UA
dc.titleДЕЯКІ ПИТАННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ АДАПТИВНОГО НАВЧАННЯ В ЗАКЛАДАХ ОСВІТИuk_UA
dc.title.alternativeSome issues of the organization of adaptive learning in educational institutionsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
282-Article Text-515-2-10-20211111.pdfГалина Єльникова, Олег Рябов808,46 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.