Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8599
Назва: Цифрові технології в управлінні підприємством: теоретичний аспект
Інші назви: DIGITAL TECHNOLOGIES IN ENTERPRISE MANAGEMENT: THEORETICAL ASPECT
Автори: Обидєннова, Тетяна
Васильєв, Валерій
Obydiennova, Tetiana
Vasiliev, Valerii
Ключові слова: цифрові технології
рівні цифровізації підприємства
цифровізація
цифровізація підприємства
діджиталізація
інформаційні технології
digital technologies
levels of enterprise digitization
digitization
enterprise digitization
digitalization
information technologies
Дата публікації: 2023
Видавництво: УІПА; ГО «Школа адаптивного управління соціально-педагогічними системами»
Бібліографічний опис: Обидєннова, Т., & Васильєв, В. (2023). Цифрові технології в управлінні підприємством: теоретичний аспект. Адаптивне управління: теорія і практика. Серія Економіка, 15(30). https://doi.org/10.33296/2707-0654-15(30)-12
Серія/номер: Т. 15, № 30;
Короткий огляд (реферат): У статті авторами розглядається проблематика впровадження цифрових технологій в процеси управління підприємством. Визначено, що цифрові технології змінили те, як бізнес-компанії діють на ділових ринках щодо того, що вони продають і як вони це – і вони також висувають нові вимоги до можливостей фірми. Тому авторами акцентується увага на тому, що сьогодні в умовах швидкої зміни зовнішнього та внутрішнього середовища, існуючі класичні методи господарювання не приносять бажаного результату та не гарантують стабільного функціонування в конкурентному середовищі. Авторами доведено, що все більше керівників підприємств розуміє, що без впровадження сучасних цифрових технологій в усі сфери господарювання підприємства утримати свої позиції на ринку неможливо. Цифровізація господарської діяльності є необхідним явищем сучасного господарювання та є основою ефективного розвитку.У статті наведено визначення понять «діджитизація» та «цифровізація» різними науковцями. Авторами визначено, що цифровізація – це комплексний процес впровадження сучасних інформаційних технологій у всіх їх проявах з метою удосконалення процесу господарювання для досягнення мети підприємства завдяки якісній зміні існуючих господарських відносин. Також авторами надається визначення процесу цифровізації в управлінні підприємствами, як трансформованим підходам в управлінні усіма аспектами діяльності підприємства, що виражається в впровадженні новітніх методів і підходів в управлінні усіма сферами діяльності підприємства, цифрових технологій в господарюванні та новітніх бізнес-моделей̆, що реалізовуються шляхом переорієнтації в інформаційному та віртуальному просторі для якісно нових змін в реалізації своїх функцій працівниками, менеджерами, постачальниками, партнерами, клієнтами та іншими стейкхолдерами. Крім того, у статті наведено етапи проведення цифровізації підприємства. Авторами робиться акцент на тому, що процесу впровадження інформаційних технологій передує комплексний аналіз внутрішнього середовища підприємства та проводиться аналіз доцільності впровадження той чи іншої інформаційної технології вимогам зовнішнього середовища.. Також в статті розглянуто рівні цифровізації підприємств. Авторами зазначено, що важливо розуміти, що інтенсивність цифровізації повинна відображати реальні можливості підприємства не тільки з впровадження інформаційних технологій, а їх використання персоналом підприємства. Авторами статті доведено, що впровадження цифровізації на всіх рівнях підприємства дає змогу фахівцям контролювати процес виконання операцій, вносити необхідні корективи в разі непередбачуваних ситуацій та приймати управлінські рішення на основі актуальної інформації. Це веде до зміцнення комунікаційних зв'язків підприємства зі зацікавленими сторонами та підвищення контролю за їх операціями. The article discusses the issues of implementing digital technologies in enterprise management processes. It is noted that digital technologies have changed the way business companies operate in the business markets in terms of what they sell and how they do it –and also set new requirements for the company's capabilities. Therefore, the authors focus on the fact that today, in the conditions of rapid changes in the external and internal environment, existing classical management methods do not bring the desired result and do not guarantee stable functioning in a competitive environment. The authors have shown that more and more enterprise managers understand that without the implementation of modern digital technologies in all areas ofenterprise management, it is impossible to maintain their positions in the market. Digitization of economic activity is a necessary phenomenon of modern business and is the basis for effective development. The article provides definitions of the terms "digitization" and "digitalization" by different scholars. The authors define digitalization as a comprehensive process of implementing modern information technologies in all their manifestations in order to improve the process of management and achieve the goals of the enterprise through qualitative changes in existing economic relations. The authors also provide a definition of the process of digitalization in enterprise management as transformed approaches to managing all aspects of the enterprise's activities, expressed in the implementation of innovative methods and approaches in managing all areas of enterprise activity, digital technologies in business, and innovative business models that are realized through reorientation in the information and virtual space for qualitatively new changes in the implementation of their functions by employees, managers, suppliers, partners, customers, and other stakeholders. In addition, the article outlines the stages of enterprise digitalization. The authors emphasize that the implementation of information technologies requires a comprehensive analysis of the internal environment of the enterprise and an assessment of the suitability of a particular information technology to the requirements of the external environment. The article also discusses levels of digitization in enterprises. The authors note that it is important to understand that the intensity of digitization should reflect the actual capabilities of the enterprise, not only in terms of implementing information technologies, but also in terms of their utilization by the enterprise's personnel. The article demonstrates that digitization at all levels of the enterprise enables experts to monitor the process of operations, make necessary corrections in unforeseen situations, and make management decisions based on current information. This leads to strengthening the communication links between the enterprise and interested parties and increasing control over their operations.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8599
ISSN: 2707-0654
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
541-Текст статті-1115-1-10-20230514.pdfТетяна Обидєннова, Валерій Васильєв301,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.