Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8592
Название: Культура бізнес-відносин як форма підвищення ефективності взаємодії між підприємствами: практичний аспект
Другие названия: BUSINESSRELATIONSHIPCULTUREASAFORMOFINCREASINGTHEEFFICIENCYOFINTERACTIONBETWEENENTERPRISES:APRACTICALASPECT
Авторы: Юхнов, Борис
Малінніков, Павло
Yukhnov, Boris
Malinnikov, Pavlo
Ключевые слова: культура
бізнес-комунікації
суб'єкти бізнесу
фантомні запаси
облік
інновації
автоматизовані системи ідентифікації товарів
пересорт
штрих-коди
взаємодія
RFID
culture
business communications
business entities
automated goods identification systems
barcodes
interaction
innovation
resorting
phantominventories
accounting
Дата публикации: 2023
Издательство: УІПА; ГО «Школа адаптивного управління соціально-педагогічними системами»
Библиографическое описание: Юхнов, Б., & Малінніков, П. (2023). Культура бізнес-відносин як форма підвищення ефективності взаємодії між підприємствами: практичний аспект. Адаптивне управління: теорія і практика. Серія Економіка, 16(32). https://doi.org/10.33296/2707-0654-16(32)-12
Серия/номер: Т. 16, № 32;
Краткий осмотр (реферат): Робота досліджує важливість культури бізнес-комунікацій як ключового елемента, що формує взаємодію між суб'єктами бізнесу, включаючи працівників, клієнтів, постачальників та акціонерів. Дослідження освітлює нові можливості для підвищення ефективності взаємодії через використання автоматизованих систем ідентифікації товарів, таких як штрих-коди та RFID. Пропонується погляд на культуру бізнес-комунікацій не лише у площині міжособистих відносин, що мають вплив на довіру, репутацію та етику, але й на формування ефективної взаємодії між підприємствами, що в кінцевому рахунку веде до покращення бізнес-результатів. Особлива увага приділяється явищу пересорту товарів та його впливу на утворення «фантомних запасів». Досліджується також вплив високої культури міжкорпоративних комунікацій на ефективність процесів, задоволеність працівників, імідж компаній та якість її продуктів. Визначається, що ефективність взаємодії між підприємствами можна підвищити за допомогою практичних заходів, спрямованих на вдосконалення культури бізнес-відносин. Питання культури бізнес-комунікацій̆ як форми взаємодії між суб’єктами бізнесу шляхом використання технічних засобів у боротьбі з проблемою «фантомних запасів», яка виникає у процесі торговельних оборотів між компаніями, є дуже актуальними в практичному аспекті, а саме пропонується огляд шляхів автоматичного розпізнавання і контролю обігу товарів, що дозволяють боротися із порушеннями в ланцюжках постачань, невиправданими витратами часу та ресурсів, що виникають при обліку фізичних активів на складах і в процесі перевезення. Результати дослідження демонструють, що такий підхід може сприяти оптимізації ресурсів, підвищенню продуктивності підприємства, а також відкрити нові можливості для інновацій та бізнес-розвитку через обмін ідеями, передачу знань та взаємне навчання.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8592
ISSN: 2707-0654
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
567-Текст статті-1164-1-10-20230801.pdfhttps://amtp.org.ua/index.php/journal2/article/view/567/480325,5 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.