Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8592
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЮхнов, Борис-
dc.contributor.authorМалінніков, Павло-
dc.contributor.authorYukhnov, Boris-
dc.contributor.authorMalinnikov, Pavlo-
dc.date.accessioned2024-09-10T09:54:15Z-
dc.date.available2024-09-10T09:54:15Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЮхнов, Б., & Малінніков, П. (2023). Культура бізнес-відносин як форма підвищення ефективності взаємодії між підприємствами: практичний аспект. Адаптивне управління: теорія і практика. Серія Економіка, 16(32). https://doi.org/10.33296/2707-0654-16(32)-12uk_UA
dc.identifier.issn2707-0654-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8592-
dc.description.abstractРобота досліджує важливість культури бізнес-комунікацій як ключового елемента, що формує взаємодію між суб'єктами бізнесу, включаючи працівників, клієнтів, постачальників та акціонерів. Дослідження освітлює нові можливості для підвищення ефективності взаємодії через використання автоматизованих систем ідентифікації товарів, таких як штрих-коди та RFID. Пропонується погляд на культуру бізнес-комунікацій не лише у площині міжособистих відносин, що мають вплив на довіру, репутацію та етику, але й на формування ефективної взаємодії між підприємствами, що в кінцевому рахунку веде до покращення бізнес-результатів. Особлива увага приділяється явищу пересорту товарів та його впливу на утворення «фантомних запасів». Досліджується також вплив високої культури міжкорпоративних комунікацій на ефективність процесів, задоволеність працівників, імідж компаній та якість її продуктів. Визначається, що ефективність взаємодії між підприємствами можна підвищити за допомогою практичних заходів, спрямованих на вдосконалення культури бізнес-відносин. Питання культури бізнес-комунікацій̆ як форми взаємодії між суб’єктами бізнесу шляхом використання технічних засобів у боротьбі з проблемою «фантомних запасів», яка виникає у процесі торговельних оборотів між компаніями, є дуже актуальними в практичному аспекті, а саме пропонується огляд шляхів автоматичного розпізнавання і контролю обігу товарів, що дозволяють боротися із порушеннями в ланцюжках постачань, невиправданими витратами часу та ресурсів, що виникають при обліку фізичних активів на складах і в процесі перевезення. Результати дослідження демонструють, що такий підхід може сприяти оптимізації ресурсів, підвищенню продуктивності підприємства, а також відкрити нові можливості для інновацій та бізнес-розвитку через обмін ідеями, передачу знань та взаємне навчання.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУІПА; ГО «Школа адаптивного управління соціально-педагогічними системами»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesТ. 16, № 32;-
dc.subjectкультураuk_UA
dc.subjectбізнес-комунікаціїuk_UA
dc.subjectсуб'єкти бізнесуuk_UA
dc.subjectфантомні запасиuk_UA
dc.subjectоблікuk_UA
dc.subjectінноваціїuk_UA
dc.subjectавтоматизовані системи ідентифікації товарівuk_UA
dc.subjectпересортuk_UA
dc.subjectштрих-кодиuk_UA
dc.subjectвзаємодіяuk_UA
dc.subjectRFIDuk_UA
dc.subjectcultureuk_UA
dc.subjectbusiness communicationsuk_UA
dc.subjectbusiness entitiesuk_UA
dc.subjectautomated goods identification systemsuk_UA
dc.subjectbarcodesuk_UA
dc.subjectinteractionuk_UA
dc.subjectinnovationuk_UA
dc.subjectresortinguk_UA
dc.subjectphantominventoriesuk_UA
dc.subjectaccountinguk_UA
dc.titleКультура бізнес-відносин як форма підвищення ефективності взаємодії між підприємствами: практичний аспектuk_UA
dc.title.alternativeBUSINESSRELATIONSHIPCULTUREASAFORMOFINCREASINGTHEEFFICIENCYOFINTERACTIONBETWEENENTERPRISES:APRACTICALASPECTuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
567-Текст статті-1164-1-10-20230801.pdfhttps://amtp.org.ua/index.php/journal2/article/view/567/480325,5 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.