Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8592
Назва: Культура бізнес-відносин як форма підвищення ефективності взаємодії між підприємствами: практичний аспект
Інші назви: BUSINESSRELATIONSHIPCULTUREASAFORMOFINCREASINGTHEEFFICIENCYOFINTERACTIONBETWEENENTERPRISES:APRACTICALASPECT
Автори: Юхнов, Борис
Малінніков, Павло
Yukhnov, Boris
Malinnikov, Pavlo
Ключові слова: культура
бізнес-комунікації
суб'єкти бізнесу
фантомні запаси
облік
інновації
автоматизовані системи ідентифікації товарів
пересорт
штрих-коди
взаємодія
RFID
culture
business communications
business entities
automated goods identification systems
barcodes
interaction
innovation
resorting
phantominventories
accounting
Дата публікації: 2023
Видавництво: УІПА; ГО «Школа адаптивного управління соціально-педагогічними системами»
Бібліографічний опис: Юхнов, Б., & Малінніков, П. (2023). Культура бізнес-відносин як форма підвищення ефективності взаємодії між підприємствами: практичний аспект. Адаптивне управління: теорія і практика. Серія Економіка, 16(32). https://doi.org/10.33296/2707-0654-16(32)-12
Серія/номер: Т. 16, № 32;
Короткий огляд (реферат): Робота досліджує важливість культури бізнес-комунікацій як ключового елемента, що формує взаємодію між суб'єктами бізнесу, включаючи працівників, клієнтів, постачальників та акціонерів. Дослідження освітлює нові можливості для підвищення ефективності взаємодії через використання автоматизованих систем ідентифікації товарів, таких як штрих-коди та RFID. Пропонується погляд на культуру бізнес-комунікацій не лише у площині міжособистих відносин, що мають вплив на довіру, репутацію та етику, але й на формування ефективної взаємодії між підприємствами, що в кінцевому рахунку веде до покращення бізнес-результатів. Особлива увага приділяється явищу пересорту товарів та його впливу на утворення «фантомних запасів». Досліджується також вплив високої культури міжкорпоративних комунікацій на ефективність процесів, задоволеність працівників, імідж компаній та якість її продуктів. Визначається, що ефективність взаємодії між підприємствами можна підвищити за допомогою практичних заходів, спрямованих на вдосконалення культури бізнес-відносин. Питання культури бізнес-комунікацій̆ як форми взаємодії між суб’єктами бізнесу шляхом використання технічних засобів у боротьбі з проблемою «фантомних запасів», яка виникає у процесі торговельних оборотів між компаніями, є дуже актуальними в практичному аспекті, а саме пропонується огляд шляхів автоматичного розпізнавання і контролю обігу товарів, що дозволяють боротися із порушеннями в ланцюжках постачань, невиправданими витратами часу та ресурсів, що виникають при обліку фізичних активів на складах і в процесі перевезення. Результати дослідження демонструють, що такий підхід може сприяти оптимізації ресурсів, підвищенню продуктивності підприємства, а також відкрити нові можливості для інновацій та бізнес-розвитку через обмін ідеями, передачу знань та взаємне навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8592
ISSN: 2707-0654
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
567-Текст статті-1164-1-10-20230801.pdfhttps://amtp.org.ua/index.php/journal2/article/view/567/480325,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.