Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8572
Назва: ВПЛИВ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ НА ПОВЕДІНКУ СПОЖИВАЧІВ
Автори: Кононов, О.І.
Брусєнцева, К.В.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Українська інженерно-педагогічна академія
Опис: Кононов О. І. Вплив маркетингових комунікацій на поведінку споживачів / О. І. Кононов, К. В. Брусєнцева // Освіта та наука для відновлення країни : зб. тез доп. наук.-пед. працівників, науковців та аспірантів LVII Всеукраїнської наук.-практ. конф. Української інженерно-педагогічної академії (м. Харків, 13-17 трав. 2024 р.) / за заг. ред. Г. С. Грінченко ; Укр. інж.-пед. акад. – Харків, 2024. – С. 102-103.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8572
Розташовується у зібраннях:Тези співробітників та викладачів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
volume 3 conference-102-103.pdf344,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.