Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8572
Название: ВПЛИВ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ НА ПОВЕДІНКУ СПОЖИВАЧІВ
Авторы: Кононов, О.І.
Брусєнцева, К.В.
Дата публикации: 2024
Издательство: Українська інженерно-педагогічна академія
Описание: Кононов О. І. Вплив маркетингових комунікацій на поведінку споживачів / О. І. Кононов, К. В. Брусєнцева // Освіта та наука для відновлення країни : зб. тез доп. наук.-пед. працівників, науковців та аспірантів LVII Всеукраїнської наук.-практ. конф. Української інженерно-педагогічної академії (м. Харків, 13-17 трав. 2024 р.) / за заг. ред. Г. С. Грінченко ; Укр. інж.-пед. акад. – Харків, 2024. – С. 102-103.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8572
Располагается в коллекциях:Тези співробітників та викладачів

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
volume 3 conference-102-103.pdf344,91 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.