Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8465
Назва: ФОРМУВАННЯ ЗАГАЛЬНОЇ ІНСТРУМЕНТАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ ІНЖЕНЕРІВПЕДАГОГІВ НА ОСНОВІ КОМП’ЮТЕРНИХ ІНФОРМАЦІЙНО-НАВЧАЛЬНИХ ЗАСОБІВ: ПРАКТИЧНІ РЕЗУЛЬТАТИ
Інші назви: The formation of general instrumental competence of engineering-teachers based on computer information-training method: practical results
Автори: Ящун, Т. В.
Громов, Е. В.
Піршл, Д.
Yaschun, T. V.
Gromov, E. V.
Pirsl:, D.
Ключові слова: персональний комп‟ютер
загальна інструментальна компетенція
комп‟ютерні інформаційно-навчальні засоби
базова комп‟ютерна підготовка
personal computer
general instrumental competence
computer-based informationteaching tools
basic computer training
Дата публікації: 2019
Видавництво: УІПА
Бібліографічний опис: Ящун Т. В. Формування загальної інструментальної компетенції інженерів-педагогів на основі комп’ютерних інформаційно-навчальних засобів: практичні результати / Т. В. Ящун, Е. В. Громов, Д. Пиршл // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2019. - № 63. - С. 76-86.
Серія/номер: № 63;
Короткий огляд (реферат): Загальноісторичний процес інформатизації охоплює все більше граней життя суспільства. Комп‟ютерні інформаційно-навчальні засоби все щільніше входять до освітнього процесу, всебічно його охоплюють. Персональний комп‟ютер набуває функцій не тільки джерела інформації, а й систем контролю та оцінювання, тренажеру різноманітних практичних навичок, засобу проведення наукових й педагогічних досліджень тощо. Його використання поширюється на всі етапи навчального процесу, від викладу навчального матеріалу й до аналізу результатів набутих учнями знань. Рівень володіння комп‟ютерними інформаційними технологіями сучасних викладачів теж стрімко зростає, з‟являється значна кількість авторських програмних розробок, що відповідають цілям й задачам конкретного процесу навчання. Авторами роботи пропонується комплекс комп‟ютерних інформаційнонавчальних засобів, що охоплює всі стадії навчання, відповідає сучасним вимогам та сприяє формуванню загальної інструментальної компетенції майбутніх інженерів педагогів спеціальності «Професійна освіта» в рамках базової комп‟ютерної підготовки. До комплексу увійшли чотири програмні розробки: система фронтального автоматизованого колективного контролю на одному ПК як технічний засіб розширення зворотного зв‟язку для посилення інтерактивності під час проведення лекцій, програмний комплекс для візуального програмування на основі задач по управлінню віртуальним роботом як система навчання основам програмування та алгоритмізації, мультимедійна автоматизована інформаційно-довідкова адаптивна система навчання на C#; тренажер навичок ефективного та якісного набору й оформлення текстів у сучасних офісних продуктах. В роботі проаналізовано передумови й особливості розроблення представлених програмних розробок. Описано технічну реалізацію й їхні функціональні можливості. Проведене експериментальне дослідження дозволило статистично обґрунтувати висунуту гіпотезу про ефективність формування професійної складової загальної інструментальної компетенції інженерів-педагогів на основі запропонованого підходу.
The general historical process of informatization covers all facets of society. Computer information and educational tools are tightly integrated into the educational process. A personal computer uses not only as a source of information, but also a system of monitoring and evaluation, a simulator of practical skills, means of conducting scientific and pedagogical research, etc. Its use extends to all stages of the educational process, from the presentation of educational material and to the analysis of the results of acquired knowledge. The level of proficiency in computer information technologies of modern teachers is rapidly growing, there is a significant amount of copyright software development that meets the goals and objectives of a specific learning process. The authors of the work propose a complex of computer-based informationteaching tools, which covers all stages of training, meets modern requirements and contributes to the formation of the general instrumental competence of future engineers-pedagogues of the specialty “Professional education” during basic computer training. The complex includes four software developments: a frontal automated collective control system on a single PC as a technical tool for expanding feedback to enhance interactivity during lectures, a software package for visual programming based on virtual robot control tasks as a system for learning the basics of programming and algorithms, multimedia automated information adaptive training system in C#; simulator skills for effective and high-quality typing and formatting texts in modern office products. The article analyzes the background and features of the development of the presented software development. Technical implementation and their functionality are described. The experimental study allowed us to statistically substantiate the proposed hypothesis about the effectiveness of the formation of the general instrumental competence of engineers-pedagogues on the basis of the proposed approach.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8465
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
10.pdfЯщун Т.В.1 , Громов Е.В.1 , Піршл Д.503,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.