Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8445
Title: SMART-ТЕХНОЛОГІЇ – ОБ’ЄКТИВНИЙ ФАКТОР ФОРМУВАННЯ ІНСТРУМЕНТАЛЬНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ
Other Titles: SMART technologies is an objective factor of the instrumental competences formation
Authors: Брославська, Г. М.
Broslavska, H.
Keywords: дистанційна освіта
інструментальні компетентності
сдобувачі освіти
SMARTтехнології
distance learning
instrumental competencies
applicants for education
SMART technologies
Issue Date: 2020
Publisher: УІПА
Citation: Брославська Г. М. Smart-технології – об’єктивний фактор формування інструментальних компетентностей / Г. М. Брославська // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2020. - № 67. - С. 100-107.
Series/Report no.: № 67;
Abstract: Інструментальні компетентності в студентів можуть бути сформовані викладачами закладів вищої освіти, якщо під час навчального процесу вони використовуватимуть на своїх заняттях SMART-технології. Педагоги не повинні забувати, що саме «розумні технології» сприятимуть забезпеченню здобувачів освіти якісним та ефективним навчанням, мотивувати та залучати їх до творчого, дослідницького, освітнього та наукового діяння. Під час SMART education у студентів формується здатність: самостійно вивчати матеріал дисциплін (згідно навчального плану), адже вони мають змогу користуватися електронними матеріалами, записаними у відеорежимі, а також лекціями, практичними завданнями й тестами, збереженими викладачами в он-лайні на власних сайтах і блогаг; брати участь у розвиваючих проектах тощо. SMART-технології сприяють формуванню в педагогів нових, раніше не згадуваних у освіті, можливостей, які дають їм змогу: • ділитися з іншими, набутим під час професійної діяльності, власним досвідом; • підвищувати та вдосконалювати свій професійний рівень, знання та вміння; • більше займатися науковими пошуками та дослідженнями; • економити час під час підготовки освітнього матеріалу (лекції, практичні та семінарські заняття) та створення наукових проектів; • бути постійним учасником розроблених власних контентів та ін. У процесі дистанційного навчання, яке відбувалося у повній мірі під час карантину (з 12.03.2020 р. та до кінця навчального 2019-2020 року були закриті усі навчальні заклади внаслідок масового захворювання населення на коронавірусну інфекцію – Covid-19), була виявлена проблема багатьох українських освітян – не підготовленість до електронного, віддаленого навчання; не вміння користування SMART-технологіями для здійснення навчального процесу; не розуміння значення SMART education для формування інструментальних компетентностей у здобувачів освіти ЗВО нашої держави. Для розв’язання даних проблем слід на прикладах показати як відбувається дистанційне навчання, які знання одержують студенти, коли використовуватимуться SMART-технології.
The article proved that the instrumental competencies of students can be formed by teachers of higher educational establishments, if they use SMART technologies at their classes during the educational process. Teachers should not forget that ‘smart technologies’ will help to provide high-quality and effective teaching to applicants for education, motivate and attract them to creative, research, educational and scientific activities. During SMART education students’ ability is formed for: independent studying the material of the disciplines (according to the curriculum), because they can use electronic materials recorded in video mode, as well as lectures, practical exercises and tests stored by teachers online on their own sites, blogs; participating in development projects, etc. SMART-technologies contribute to the formation of new opportunities for educators, not previously mentioned in education, with the help of which they can: • share their own experience, acquired during professional activities, with others; • increase and improve their professional level, knowledge and skills; • engage more in scientific research and analysis; • save time at the preparation of educational material (lectures, practical and seminars) and the creation of scientific projects; • be a regular participant of your own developed content, etc. In the process of distance learning, which was fully during quarantine (from 03/12/2020 until the end of the academic year 2019-2020, all educational istablishments were closed as a result of a mass disease of the population with coronavirus infection - Covid-19), the problem of many Ukrainian teachers was found out - lack of preparedness for e-learning, distance learning; lack of ability to use SMART-technologies for the implementation of the educational process; lack of understanding of the importance of SMART education for the formation of instrumental competencies among applicants for education of higher educational establishments in our country. To solve these problems, it is necessary to show by examples how distance learning occurs, what knowledge students get when SMART technologies are used.
URI: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8445
ISSN: 2074-8922
Appears in Collections:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
13.pdfБрославська Г.М.334,13 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.