Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8439
Назва: СУЧАСНИЙ СТАН ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ВИКЛАДАЧІВ ЗВО У СФЕРІ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ
Інші назви: ʺPresent state of improvement of qualification of teachers of higher education institutions in the field of intellectual property
Автори: Черненко, Ю. Ю.
Chernenko, Yu.
Ключові слова: інтелектуальна власність
освіта
інновації
підвищення кваліфікації
Intellectual Property
education
innovations
advanced training
Дата публікації: 2020
Видавництво: УІПА
Бібліографічний опис: Черненко Ю. Ю. Сучасний стан підвищення кваліфікації викладачів ЗВО у сфері інтелектуальної власності / Ю. Ю. Черненко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2020. - № 67. - С. 44-54.
Серія/номер: № 67;
Короткий огляд (реферат): У статті визначено відмінності між зарубіжними та вітчизняною системами підготовкою викладачів та акцентовано на важливості знань в сфері інтелектуальної власності для спеціалістів багатьох галузей, а також їх вплив на активний розвиток інновацій і технологій в країні. Проект національної стратегії розвитку сфери інтелектуальної власності передбачає саме у першому етапі відновлення в Україні системи перепідготовки та підвищення кадрів. Наведено перелік законодавчих документів, що встановлюють оновлені вимоги до підвищення кваліфікації викладачів. Проаналізовано зміни щодо підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників згідно Постанови КМУ від 21.08.2019 р. № 800 «Деякі питання підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників». Представлено рекомендовані Всесвітньою організацією інтелектуальної власності основні способи навчання у сфері інтелектуальної власності. Проведено аналіз пропозицій на ринку підвищення кваліфікації та підготовки фахівців з інтелектуальної власності в Україні та надано перелік надавачів таких послуг. Задля формування компетентностей з інтелектуальної власності у викладачів ЗВО різних спеціальностей та їх випускників рекомендовано розширити географію та урізноманітнити пропозиції спеціальностей на ринку підвищення кваліфікації та підготовки фахівців з інтелектуальної власності в Україні. Наголошено на необхідності додаткової освіти науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти України через використання можливостей змішаної та дуальної форм, які поєднують очну і дистанційну форми навчання та використовують найрізноманітніші методи та ефективні інструменти, які зараз надає Інтернет і форми освітнього процесу: семінари, тренінги, майстер-класи. Обґрунтовано програму підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників ЗВО щодо формування компетентностей в сфері інтелектуальної власності відповідно до акредитованої освітньої програми «Управління інтелектуальною власністю» в Українській інженерно-педагогічній академії (м. Харків).
The article identifies the differences between foreign and domestic teacher training systems and emphasizes the importance of knowledge in the field of intellectual property for professionals in many fields, as well as their impact on the active development of innovation and technology in the country. The draft national strategy for the development of intellectual property provides for the restoration of the system of retraining and promotion in Ukraine in the first stage. The list of legislative documents that establish updated requirements for in-service training of teachers is given. Changes on professional development of scientific and pedagogical workers according to the Resolution of the Cabinet of Ministers of 21.08.2019 № 800 "Some issues of professional development of pedagogical and scientific and pedagogical workers" are analyzed. The main methods of teaching in the field of intellectual property recommended by the World Intellectual Property Organization are presented. The analysis of offers on the market of advanced training and training of intellectual property specialists in Ukraine is carried out and the list of providers of such services is given. In order to form intellectual property competencies in freelance teachers of various specialties and their graduates, it is recommended to expand the geography and diversify the offers of specialties in the market of professional development and training of intellectual property specialists in Ukraine. Emphasis is placed on the need for additional education of research and teaching staff of higher education institutions of Ukraine through the use of mixed and dual forms, which combine full-time and distance learning and use a variety of methods and effective tools currently provided by the Internet and forms of education: seminars, trainings, master -classes. The program of advanced training of pedagogical and scientific-pedagogical worker’s institutions of higher education on formation of competences in the field of intellectual property according to the accredited educational program "Management of intellectual property" in the Ukrainian engineering and pedagogical academy (Kharkiv) is substantiated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8439
ISSN: 2074-8922
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7.pdfЧерненко Ю.Ю.355,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.