Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8438
Назва: ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕХНОЛОГІЧНА КОМПЕТЕНЦІЯ ЯК СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИКЛАДАЧА
Інші назви: Іnformation and technological competence as a component of the teacher professional competence
Автори: Андреєв, М. В.
Маркова, В. М.
Мефанік, М. C.
Andreev, N.
Markova, V.
Mefanik, M.
Ключові слова: професійна компетенція
інформаційно-технологічна компетенція
педагогічна професійна компетентність
професійна компетентність викладача
professional competence
information and technological competence
pedagogical professional competence
professional competence of the teacher
Дата публікації: 2020
Видавництво: УІПА
Бібліографічний опис: Андреєв М. В. Інформаційно-технологічна компетенція як складова професійної компетентності викладача / М. В. Андреєв, В. М. Маркова, М. С. Мефанік // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2020. - № 67. - С. 36-43.
Серія/номер: № 67;
Короткий огляд (реферат): У статті розглянута складова професійної компетентності - інформаційно-технологічна компетенція, яка забезпечує ефективну діяльність викладача в новому інформаційному суспільстві. Проаналізовано поняття «компетенція» і «компетентність», «професійна компетентність викладача», «інформаційна компетенція» та «інформаційно-технологічна компетенція». Визначено сутність інформаційно-технологічної компетенції, яка представляє новий напрям, який виник безпосередньо під впливом нових інформаційних технологій і створення електронних інформаційних технологій. Зазначено, що значущість її загострюється у зв’язку з бурхливим розвитком інформаційних та комунікаційних технологій, перетворенням нашого суспільства в інформаційне, тобто в таке суспільство, в якому більшість працівників зайнята отриманням, обробленням, збереженням та доставлянням інформації. Викладач будь-якої предметної дисципліни має надавати своїм студентам приклад застосування інформаційних технологій, залучати їх до оволодіння ефективними методами і засобами роботи з інформацією, готуючи в такий спосіб до життя і діяльності в інформаційному суспільстві. Акцентовано увагу на тому, що інформаційно-технологічна компетенція представляє здатність викладача ефективно застосовувати інформаційно-комунікаційні технології не тільки для підготовки методичного й дидактичного матеріалу до свого предмету, але знати й використовувати їх можливості при проектуванні заняття, що неможливо без знань особливостей дидактичного циклу і його реалізації в освітньому процесі. Тому інформаційно-технологічна компетенція є сьогодні невід'ємною частиною професійної компетентності викладача.
This article considered the component of professional competence - information and technological competence, which provides effective work of the teacher in the new information society. The concept of "competence" and "competence", "professional teacher competence", "information competence" and "information and technological competence" are analyzed. The essence of informational and technological competence, which is a new direction, which arose directly under the influence of new information technologies and creation of electronic information technologies, was determined. It is noted that the importance of its formation is exacerbated by the rapid development of information and communication technologies, the transformation of our society into information, that is, in a society in which most workers are busy receiving, processing, storing and delivering information. An instructor of any subject discipline should provide students with an example of applying information technology, engaging them with effective methods and means of working with information, thus preparing for life and activities in the information society. The emphasis is placed on the fact that the information and technology competence represents the teacher's ability to effectively apply information and communication technologies not only for the preparation of methodical and didactic material for his subject, but to know and use their capabilities in designing a class, which is impossible without knowledge of the features of the didactic cycle and its implementation in the educational process. Therefore, information and technology competence is an integral part of the professional teacher competence.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8438
ISSN: 2074-8922
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6.pdfАндреєв М.В.1 , Маркова В.М. 2 , Мефанік М.C.312,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.