Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8429
Title: | ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ ДОСЛІДЖЕНЬ СТРАТЕГІЙ ПОЗИЦІОНУВАННЯ ПРОВІДНИХ УНІВЕРСИТЕТІВ КРАЇН ЗАХІДНОЇ ЄВРОПИ В МІЖНАРОДНОМУ ІНФОРМАЦІЙНОМУ ПРОСТОРІ |
Other Titles: | Comparative analysis researches positioning strategies leading universities of the country of Western Europe in the international information space |
Authors: | Щербак, І. В. Shcherbak, I. |
Keywords: | стратегія позиціонування провідний університет міжнародний рейтинг strategy positioning host university international ranking |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | УІПА |
Citation: | Щербак І. В. Порівняльний аналіз досліджень стратегій позиціонування провідних університетів країн західної Європи в міжнародному інформаційному просторі / І. В. Щербак // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2020. - № 68. - С. 150-157. |
Series/Report no.: | № 68; |
Abstract: | Глобалізація й інформатизація освіти та зростання конкуренції на ринку освітніх послуг спонукає
заклади вищої освіти розробляти нові стратегії позиціонування закладу. У статті зроблено порівняльнопедагогічний аналіз стратегій позиціонування провідних університетів у міжнародному
інформаційному просторі на основі наукових робіт з економіки, соціології, менеджменту організацій,
державного управління тощо. Наукове дослідження присвячене актуальній проблемі щодо стратегій
позиціонування провідних університетів країн Західної Європи. У результаті дослідження було
встановлено, що для успішної діяльності закладів освіти потрібно правильно сформувати та
використовувати належним чином стратегії позиціонування. Автором на основі аналізу, синтезу,
спостереження, опису та порівняння визначено сутність поняття «стратегія позиціонування провідного
університету в міжнародному інформаційному просторі» – це план дій, який є провідником до
відкритого діалогу зі світом та спрямований на визначення інтересів і потреб цільової аудиторії;
формування позитивного образу (іміджу, бренду) й підтримку репутації провідного закладу вищої
освіти у свідомості споживачів освітніх послуг або користувачів освітніми продуктами (для абітурієнтів
та студентів – можливість навчатися в провідному університеті; для випускників – імовірності
отримання високооплачуваної роботи; для працедавців – висококваліфіковані працівники; для
науковців – отримання грантів та стипендій для здійснення досліджень; для керівництва та викладачів –
висока заробітна плата та робота в престижному університеті тощо); надання переконливої інформації
зацікавленим особам про конкурентні переваги навчання та перспективи, що постають перед ними
після закінчення навчального закладу в межах міжнародного простору обміну та отримання інформації
за допомогою взаємозв’язків між матеріальним та об’єктами, суб’єктами і явищами. Зробивши аналіз і
спеціальні дослідження стратегії розвитку університету, автор продемонстрував можливості вирішення
актуальних питань розвитку виробничої стратегії підприємства в процесі позиціонування провідних
університетів країн Західної Європи в міжнародному інформаційному просторі. Globalization and informatization of education and the growth of competition in the market of educational services encourages higher education institutions to develop new strategies for their own positioning. The article makes a comparative pedagogical analysis of the strategies for positioning leading universities in the international information space based on scientific works in economics, sociology, management of organizations, and public administration. The scientific research deals with the topical issue of positioning strategies of the leading universities in Western Europe. As a result of the study, it was found that for the successful operation of education institutions, it is necessary to define and apply positioning strategies correctly. The author, based on analysis, synthesis, observation, description and comparison, defines the essence of the concept “strategy of positioning a leading university in the international information space” as an action plan that is a guide to an open dialogue with the world and is aimed at identifying the interests and needs of the target audience; forming a positive image (brand) and maintaining the reputation of a leading institution of higher education in the minds of consumers of educational services or users of educational products (which means the opportunity for applicants and students to study at a leading university, a better chance for graduates to get a well-paid job and for employers to find highly qualified employees, an opportunity for scientists to receive grants and research scholarships, and a chance for heads and teachers to get higher salaries and a position at a prestigious university, etc.) as well as providing convincing information to interested parties about the competitive advantages of education and the prospects they face after graduating from an education institution in the framework of the international space for exchanging and obtaining information through the relationship between the material and objects, subjects and phenomena. Having conducted an analysis and specific research on the development strategy of a university, the author has shown possibilities of solving the topical issues of the development of a production strategy of the enterprise in the course of positioning the leading universities of the countries of Western Europe in the international information space. |
URI: | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8429 |
ISSN: | 2074-8922 |
Appears in Collections: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.