Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8425
Назва: АНАЛІЗ І УЗАГАЛЬНЕННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ СТВОРЕННЯ ТА ВПРОВАДЖЕННЯ СИСТЕМИ ПІДГОТОВКИ І ПЕРЕПІДГОТОВКИ КАДРІВ У ГАЛУЗІ ЕНЕРГО- І РЕСУРСОЗБЕРЕЖЕННЯ
Інші назви: Analysis and generalization of the experience of implementing a system for training and retraining personnel in the field of energy and resource saving
Автори: Канюк, Г. І.
Антоненко, Н. С.
Прокопенко, О. О.
Kanuk, G.
Antonenko, N.
Prokopenko, O.
Ключові слова: енергозбереження
ресурсозбереження
система підготовки кадрів
система підвищення кваліфікації
energy saving
resource saving
personnel training system
professional development of personnel
Дата публікації: 2020
Видавництво: УІПА
Бібліографічний опис: Канюк Г. І Аналіз і узагальнення результатів створення та впровадження системи підготовки і перепідготовки кадрів в галузі енерго- і ресурсозбереження / Г. І Канюк, Н. С. Антоненко, О. О. Прокопенко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2020. - № 68. - С. 129-140.
Серія/номер: № 68;
Короткий огляд (реферат): У роботі представлено матеріали, що висвітлюють актуальні проблеми енерго- та ресурсозбереження в різних аспектах науково-педагогічної діяльності. У цьому плані розроблено та обґрунтовано основні напрями, пов'язані з упровадженням отриманих наукових результатів на відповідні практичні ринки інтелектуальної продукції. Обґрунтовано актуальність створення і впровадження системи підготовки і перепідготовки кадрів в галузі енерго- і ресурсозбереження. Наведено основні компоненти схеми організації комплексної безперервної системи освіти і виховання у сфері енерго- та ресурсозбереження. Представлено універсальний узагальнений технологічний процес навчання у вигляді інтегрального функціоналу, до мінімізації якого зведено завдання формування оптимальних змістів курсів навчання. Представлено відповідну узагальнену модель змісту навчання. Наведено структурно-функціональну модель навчання здобувачів освіти з дисципліни "Основи енергота ресурсозбереження" за освітніми програмами різних спеціалізацій спеціальності 015 «Професійна освіта (за спеціалізаціями)». Дано раціональну послідовність і взаємозв'язок придбання основних знань і умінь із дисципліни "Основи енерго- та ресурсозбереження". Відповідно до запропонованої моделі, створено діючий зразок універсальної лабораторної бази з використанням оригінальних комп'ютеризованих стендів, а також розроблено комплекти методичного забезпечення для вивчення курсу "Основи енерго- та ресурсозбереження" в навчальних закладах різних рівнів. Створено і впроваджено в освітній процес електронний навчально-методичний комплекс і дистанційний курс "Основи енерго- та ресурсозбереження". Представлено схему угруповання спеціалізацій спеціальності 015 "Професійна освіта (за спеціалізаціями)" за видами процесів у технологічному обладнанні, а також універсальну схему енергетичних втрат у фізичних процесах, які використовують у різних технологічних циклах. Наведено основні результати госпдоговірних, держбюджетних і студентських науково-дослідних робіт із ключових проблем системи освіти і виховання у сфері енерго- та ресурсозбереження. Результати роботи опубліковано в ряді наукових статей, монографій і патентів. Таким чином, у статті проведено аналіз створення і впровадження системи підготовки і перепідготовки кадрів в галузі енерго- і ресурсозбереження, сформульовано і узагальнено уявлення науково-технічних і науково-педагогічних результатів, отриманих авторами в процесі реалізації проекту.
The article considers the important and topical issues of energy and resource saving in the various aspects of scientific and pedagogical activity. The main directions related to the obtained scientific results implementation on the relevant practical markets of the intellectual products have been developed and substantiated. The relevance of the creation and implementation of a system for training and retraining of personnel in the field of energy and resource conservation is justified. The main components of the organization scheme of a complex continuous system of education and upbringing in the sphere of energy and resource saving are presented. The universal generalized technological process of training is presented in the form of integral functional, to which minimization the task of developing optimum contents of training courses is reduced. The corresponding generalized learning content model is presented. The structural-functional model of training future engineers and teachers in the discipline "Fundamentals of energy and resource saving" is given. The rational sequence and interconnection of the acquisition of basic knowledge and skills in the discipline "Fundamentals of energy and resource conservation are shown. In accordance with the proposed model, a functioning sample of a universal laboratory base was created using the original computerized stands, and also methodological support kits were developed for the course "Fundamentals of energy and resource saving" taught in education institutions of various levels. The paper presents a scheme to group specializations of the specialty "Vocational Education" (by specializations) using processes types in the technological equipment as well as the universal scheme of the energy losses in the physical processes used in various technological cycles. The main results of contractual, state budget and student research projects on key problems of the education and training system in the field of energy and resource saving are given. The work results have been published in a number of scientific articles, monographs and patents. Thus, the article formulates a generalized representation of the scientific, technical and scientific-pedagogical results which were obtained by the authors in the process of creating and implementing the project for the system of training and professional development of personnel in the energy and resource saving industry.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8425
ISSN: 2074-8922
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
16.pdfКанюк Г. І, Антоненко Н. С., Прокопенко О. О.742,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.