Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8423
Назва: | ЗАСТОСУВАННЯ ХМАРНИХ І ТУМАННИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ |
Інші назви: | The use of cloud and fog technologies in the educational process of a higher education institution |
Автори: | Прокопенко, А. О. Prokopenko, A. |
Ключові слова: | інноваційні технології хмарні технології туманні технології освітній процес innovative technologies cloud technologies fog technologies educational process |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | УІПА |
Бібліографічний опис: | Прокопенко А. О. Застосування хмарних і туманних технологій в освітньому процесі закладу вищої освіти / А. О. Прокопенко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2020. - № 68. - С. 113-120. |
Серія/номер: | № 68; |
Короткий огляд (реферат): | Дослідження присвячено проблемам застосування хмарних і туманних технологій у освітньому
процесі закладу вищої освіти. У статті розглядаються питання вдосконалення та модернізації
управлінської й освітньої складової діяльності закладів вищої освіти за рахунок використання
хмарних та туманних технологій. Автор статті на основі аналізу наукової, педагогічної, управлінської
та спеціалізованої літератури доводить актуальність та перспективність досліджень у цьому
напрямку. У дослідженні представлено найбільш популярні сервіси для використання в освітньому
процесі, а саме: Google Alerts, Google Analytics, Google Art Project, Google App Engine, Google Apps,
Google Merchant Center, Blogger, Google Calendar, Google Classroom, Google Docs, Google Drive,
Google Mobile, Google Sites,YouTube та інші. Одним із ключових аспектів розкриття цієї проблеми є
зроблений автором висновок, що туманні обчислення – це в жодному разі не заміна хмарних
технологій, а навпаки це продовження ідеї збереження та опрацювання інформаційних потоків, у
концепції туманних обчислень хмарні технології багаторазово посилюють свій позитивний вплив на
діджиталізацію освітнього процесу. Обґрунтовано доцільність розробки та впровадження освітньонаукової лабораторії, яка буде займатися питаннями використання інноваційних (хмарних та
туманних) технологій у освітньому процесі закладу вищої освіти. У статті визначено мету, завдання
та функції освітньо-наукової лабораторії.
Автор доходить висновку, що використання хмарних та туманних технологій сприятиме
підвищенню управлінської діяльності закладу вищої освіти, удосконаленню освітнього процесу щодо
підготовки майбутніх фахівців за освітніми спеціальностями, які функціонують у ЗВО, а також
підвищенню кваліфікації науково-педагогічних та педагогічних працівників освітньої установи.
Перспективи подальшого наукового пошуку вбачає у впровадженні в діяльність закладу вищої освіти
освітньо-наукової лабораторії інноваційних технологій для перевірки ефективності хмарних та
туманних технологій. The research is devoted to the questions of applying cloud and fog technologies in the educational process of higher education institutions. The article considers the issues of improvement and modernization of the management and educational component of higher education institutions through the use of cloud and fog technologies. The author of the article on the basis of the analysis of scientific, pedagogical, administrative and specialized literature proves the relevance and prospects of research in this direction. The study presents the most popular services which can be used in the educational process, namely: Google Alerts, Google Analytics, Google Art Project, Google App Engine, Google Apps, Google Merchant Center, Blogger, Google Calendar, Google Classroom, Google Docs, Google Drive, Google Mobile, Google Sites, YouTube and more. One of the key aspects of solving this issue is the author's conclusion that cloud computing is by no means a replacement for cloud technologies, but on the contrary it is a continuation of this idea of storing and processing information flows, since, from the perspective of cloud computing, cloud technologies repeatedly increase their positive impact on the digitalization of the educational process. The expediency of developing and implementing an educational and scientific laboratory, which will deal with the use of innovative (cloud and fog) technologies in the educational process of higher education, is substantiated. The article defines the purpose, tasks and functions of the educational and scientific laboratory. The author concludes that the use of cloud and fog technologies will improve the management in higher education, enhance the educational process for training future professionals in educational specialties for the system of higher education, and improve the skills of scientific and pedagogical staff of the education institution. The author considers the introduction of innovative technologies for testing the effectiveness of cloud and fog technologies in the activities of higher education institutions to be a prospective niche for further scientific research. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8423 |
ISSN: | 2074-8922 |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
14.pdf | Прокопенко А.О. | 232,59 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.