Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/841
Название: | ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ СУБ’ЄКТНО-ДІЯЛЬНІСНОГО ПІДХОДУ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ |
Авторы: | Лазарєва, Т. А. Коваленко, Д. В. |
Ключевые слова: | суб’єктно-діяльнісний підхід професійна підготовка |
Дата публикации: | 16-ноя-2012 |
Библиографическое описание: | Лазарєва, Т. А. Теоретичні засади суб'єктно-діяльністного підходу до професійної підготовки майбутніх інженерів [Текст] / Т. А. Лазарєва, Д. В. Коваленко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти = Проблемы инженерно-педагогического образования : збірник наук. пр.: вид. 1 раз на квартал / Укр. інж.-пед. академія. - Вид. з квітня 2001 року. - Х. : УIПА, 2008. - Вип. 20. - С. 186-197. |
Краткий осмотр (реферат): | У статті розглянуто теоретичні основи розробки методичних систем формування професійних умінь у майбутніх інженерів на основі реалізації суб’єктно-діяльнісного підходу. Розглянуто основні елементи психологічної та організаційної частин системи діяльності людини: мотиви, цілі, програма, інформаційна основа, блок прийняття рішень, результати, суб’єкт, процес, предмет, засоби, умови, продукт та вимоги щодо їх реалізації в методичних системах формування професійних умінь. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://hdl.handle.net/123456789/841 |
Располагается в коллекциях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Lazareva Т..pdf | 187,69 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.