Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/841
Назва: ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ СУБ’ЄКТНО-ДІЯЛЬНІСНОГО ПІДХОДУ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ
Автори: Лазарєва, Т. А.
Коваленко, Д. В.
Ключові слова: суб’єктно-діяльнісний підхід
професійна підготовка
Дата публікації: 16-лис-2012
Бібліографічний опис: Лазарєва, Т. А. Теоретичні засади суб'єктно-діяльністного підходу до професійної підготовки майбутніх інженерів [Текст] / Т. А. Лазарєва, Д. В. Коваленко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти = Проблемы инженерно-педагогического образования : збірник наук. пр.: вид. 1 раз на квартал / Укр. інж.-пед. академія. - Вид. з квітня 2001 року. - Х. : УIПА, 2008. - Вип. 20. - С. 186-197.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто теоретичні основи розробки методичних систем формування професійних умінь у майбутніх інженерів на основі реалізації суб’єктно-діяльнісного підходу. Розглянуто основні елементи психологічної та організаційної частин системи діяльності людини: мотиви, цілі, програма, інформаційна основа, блок прийняття рішень, результати, суб’єкт, процес, предмет, засоби, умови, продукт та вимоги щодо їх реалізації в методичних системах формування професійних умінь.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/841
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lazareva Т..pdf187,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.