Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8416
Назва: АДАПТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ СТУДЕНТОЦЕНТРОВАНОГО НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ
Інші назви: Adaptive technologies in student-centered training of future engineers-teachers
Автори: Бакатанова, В. Б.
Bakatanova, V.
Ключові слова: алгоритм
адаптивна технологія
майбутній інженер-педагог
кваліметрична модель
algorithm
adaptive technology
future engineer-teacher
qualimetrical model
Дата публікації: 2020
Видавництво: УІПА
Бібліографічний опис: Бакатанова В. Б. Адаптивні технології студентоцентрованого навчання майбутніх інженерів-педагогів / В. Б. Бакатанова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2020. - № 68. - С. 60-68.
Серія/номер: № 68;
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлюються особливості застосування адаптивних технологій студентоцентрованого навчання майбутніх інженерів-педагогів. Проведений бібліографічний аналіз виявив, що адаптивна соціально-педагогічна система вимагає відповідного адаптивного управління. Відповідно, мета роботи полягала в розробці алгоритму реалізації студентоцентрованого навчання засобами адаптивних технологій. Згідно з поставленою метою, у статті було розроблено алгоритм реалізації студентоцентрованого навчання студентів інженерно-педагогічних спеціальностей засобами адаптивних технологій, поданий у графічній формі. З метою визначення думок студентів щодо студентоцентрованого навчання в УІПА у 2019/2020 навчальному році було проведене анкетування, результати якого свідчать, що всі студенти вважають студентоцентроване навчання продовженням та вдосконаленням усього освітнього процесу. Проведена далі робота дала змогу студентам створити власну кваліметричну модель професійної діяльності інженера-педагога. Практична реалізація алгоритму студентоцентрованого навчання на підставі залучення студентів до процесу забезпечення якості освітніх послуг на всіх етапах, використання зручних для студента форм та методів навчання, інтерактивність, мобільність та наставництво дали змогу зробити адекватними вимоги та очікування студентів щодо власної освіти. Автором зроблено обґрунтований висновок, що алгоритм реалізації студентоцентрованого навчання майбутніх інженерів-педагогів засобами адаптивних технологій, який містить п’ять взаємопов’язаних етапів, дозволяє здійснити студентоцентроване навчання більш адресно, враховуючи потреби й особливості студентів та можливості закладу вищої освіти. Перспективним напрямом подальших досліджень цієї проблематики є вивчення психологічних особливостей адаптації до студентоцентрованого навчання студентів як галузі суто технічної підготовки, так і галузі професійно-педагогічної освіти.
Features of using adaptive technologies in the process of student-centered training of future engineers-teachers are covered in article. The conducted bibliographic analysis revealed that the adaptive social and pedagogical system demands the relevant adaptive management. Respectively, the purpose of the work consisted in developing an algorithm of carrying out student-centered training by means of adaptive technologies. According to the purpose of the article, an algorithm of carrying out student-centered training of students of engineering and pedagogical specialties by means of adaptive technologies was developed and presented in a graphic form. A survey was conducted in order to find out what students thought of student-centered training at UEPA in the 2019/2020 academic year. The results of the survey demonstrated that all the students considered student-centered training to be an organic continuation and improvement of the educational process. Further work enabled students to create their own qualimetrical model of professional activity of the engineer-teacher. Implementation of the algorithm of student-centered training on the basis of involving students into the process of quality insurance of educational services at all stages as well as student-friendly forms of training and teaching methods, interactivity, mobility and mentoring helped made students’ requirements and expectations in regard to their own education adequate. The author drew a valid conclusion that the algorithm of carrying out student-centered training of future engineers-teachers by means of adaptive technologies, which contains five interconnected stages, allows conducting student-centered training more selectively, considering requirements and individual characteristics of students and also possibilities of the corresponding higher education institution. The perspective direction of further research in this regard is studying psychological peculiarities of adapting to student-centered training of students of both the sphere of technical training and the sphere of vocational pedagogical education.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8416
ISSN: 2074-8922
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
9.pdfБакатанова В.Б.244,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.