Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8412
Назва: | ENGLISH TEACHING FOR SPECIFIC PURPOSE AT A HIGHER ENGINEERING INSTITUTION: TEACHING MODEL OF SPOKEN LANGUAGE |
Інші назви: | Англійська мова для спеціальних цілей у вищій технічній школі: модель викладання усного мовлення |
Автори: | Podorozhna, A. Подорожна, А. О. |
Ключові слова: | engineering student English teaching for specific purpose professional competence dialogic speech студент-інженер англійська для спеціальних цілей професійна компетентність діалогічна мова |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | УІПА |
Бібліографічний опис: | Podorozhna A. О. English teaching for specific purpose at a higher engineering institution: teaching model of spoken languageEnglish teaching for specific purpose at a higher engineering institution: teaching model of spoken language / A. О. Podorozhna // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2020. - № 68. - С. 51-59. |
Серія/номер: | № 68; |
Короткий огляд (реферат): | The characteristics of the foreign language professional-oriented training of future engineer-teachers
are defined in this article.
Contemporary approach of English teaching for specific purpose involves the development of foreign
language communicative skills of students in certain professional, business, scientific spheres and situations
according to the characteristics of professional thinking, when organizing incentive-motivational and targetresearch activity. This is indeed a fundamental departure from language teaching for general educational
purposes and socialization in education processes. However, English teaching for specific purpose of
engineering students at higher school is not limited to learning «language for specific purpose». There are
some certain features common to specific to the different contexts of language use, which students are likely
to face in real communicative situations. However, it was necessary to take into consideration that functional
lexis and grammar proficiency cannot sufficiently compensate for the lack of knowledge and skills, to enable
implementation of activities that is insufficient development of communicative competence.
The difficulties of the foreign language professional-oriented training in engineering and pedagogical
higher educational establishments are considered and the methods of their resolving are proposed in this article
The model of foreign-language oral speech teaching concerning to the specialty is offered, the examples of
exercises, directed to the speech skills and abilities development, and the abilities forming of creative
reconsideration of the text are given. Based on what the main goal of English teaching for special purpose is to
develop not only speech, but also professional-communicative skills, the exercises on the development, training
and firmly establishing foreign language skills and abilities have to be situational, information-intensive, and
time-consuming, create the conditions for foreign language communication in the professional context. Various
types of exercises can be put in place in the process of English teaching for special purpose of engineering
students, what entails the potential for creative potential of a teacher as well as students.
According to the article, the essence of English teaching for specific purpose of engineering students is
to integrate it with special disciplines in order to gain additional professional knowledge and to develop such
personal qualities, necessary for future vocational activity, to develop communicative skills of students, to help
them realize professional contacts in English in various fields and situations; with the aim of optimizing
professional-oriented training and successful development of communicative-projecting skills it is necessary to
develop and apply new training modules on specialty, providing the realization of professional-oriented foreign
language training and motivation encouragement of engineering students at higher education institution У статті розглядаються особливості викладання англійської мови студентам інженерних спеціальностей у вищій технічній школі. Сучасний підхід до навчання англійської мови для спеціальних цілей передбачає розвиток іншомовних комунікативних компетенцій студентів у певних професійних, ділових, наукових сферах і ситуаціях відповідно до особливостей професійного мислення при організації спонукально-мотиваційної та цілеспрямованої дослідницької діяльності. У статті зазначається, що викладання англійської мови для спеціальних цілей студентів інженерних спеціальностей у вищій школі не обмежується вивченням «мови для конкретних цілей». Існують деякі особливості, загальні для різних контекстів використання мови, з якими студенти можуть зіткнутися в реальних комунікативних ситуаціях. Виходячи з того, що головною метою навчання англійській мові для спеціальних цілей є розвиток не тільки мовлених, а й професійно-комунікативних навичок, вправи на розвиток, тренування і закріплення іншомовних навичок і вмінь повинні бути ситуативними, інформативними, та трудомісткими, що створять умови для іншомовного спілкування у професійному контексті. У статті наводяться приклади вправ, які доцільно застосовувати у процесі навчання англійській мові для спеціальних цілей студентів інженерних спеціальностей, які розкривають творчий потенціал, як викладача, так і студентів. У статті розглядаються певні труднощі реалізації професійно-орієнтованого навчання англійської мови у вищій технічній школі і пропонуються способи їх подолання. Пропонується модель викладання іноземної усного мовлення за фахом, наведені приклади вправ, які орієнтовані і на розвиток мовних навичок і умінь, і на формування здібностей творчого переосмислення тексту. У статті зроблено висновки, що суть навчання англійській мові для спеціальних цілей студентів інженерних спеціальностей полягає в його інтеграції зі спеціальними дисциплінами з метою отримання додаткових професійних знань та розвитку таких особистих якостей, які необхідні для майбутньої професійної діяльності, розвитку комунікативних навичок студентів, допомогли б їм здійснювати професійні контакти англійською мовою в різних сферах і ситуаціях; для оптимізації професійно-орієнтованого навчання та успішного розвитку комунікативно-проектних навичок необхідно розробити та застосувати нові навчальні модулі за спеціальністю, що забезпечують реалізацію професійно-орієнтованого навчання іноземній мові та заохочення мотивації студентів інженерних спеціальностей у вищій школі. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8412 |
ISSN: | 2074-8922 |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
8.pdf | Podorozhna A. | 241,95 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.