Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8412
Назва: ENGLISH TEACHING FOR SPECIFIC PURPOSE AT A HIGHER ENGINEERING INSTITUTION: TEACHING MODEL OF SPOKEN LANGUAGE
Інші назви: Англійська мова для спеціальних цілей у вищій технічній школі: модель викладання усного мовлення
Автори: Podorozhna, A.
Подорожна, А. О.
Ключові слова: engineering student
English teaching for specific purpose
professional competence
dialogic speech
студент-інженер
англійська для спеціальних цілей
професійна компетентність
діалогічна мова
Дата публікації: 2020
Видавництво: УІПА
Бібліографічний опис: Podorozhna A. О. English teaching for specific purpose at a higher engineering institution: teaching model of spoken languageEnglish teaching for specific purpose at a higher engineering institution: teaching model of spoken language / A. О. Podorozhna // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2020. - № 68. - С. 51-59.
Серія/номер: № 68;
Короткий огляд (реферат): The characteristics of the foreign language professional-oriented training of future engineer-teachers are defined in this article. Contemporary approach of English teaching for specific purpose involves the development of foreign language communicative skills of students in certain professional, business, scientific spheres and situations according to the characteristics of professional thinking, when organizing incentive-motivational and targetresearch activity. This is indeed a fundamental departure from language teaching for general educational purposes and socialization in education processes. However, English teaching for specific purpose of engineering students at higher school is not limited to learning «language for specific purpose». There are some certain features common to specific to the different contexts of language use, which students are likely to face in real communicative situations. However, it was necessary to take into consideration that functional lexis and grammar proficiency cannot sufficiently compensate for the lack of knowledge and skills, to enable implementation of activities that is insufficient development of communicative competence. The difficulties of the foreign language professional-oriented training in engineering and pedagogical higher educational establishments are considered and the methods of their resolving are proposed in this article The model of foreign-language oral speech teaching concerning to the specialty is offered, the examples of exercises, directed to the speech skills and abilities development, and the abilities forming of creative reconsideration of the text are given. Based on what the main goal of English teaching for special purpose is to develop not only speech, but also professional-communicative skills, the exercises on the development, training and firmly establishing foreign language skills and abilities have to be situational, information-intensive, and time-consuming, create the conditions for foreign language communication in the professional context. Various types of exercises can be put in place in the process of English teaching for special purpose of engineering students, what entails the potential for creative potential of a teacher as well as students. According to the article, the essence of English teaching for specific purpose of engineering students is to integrate it with special disciplines in order to gain additional professional knowledge and to develop such personal qualities, necessary for future vocational activity, to develop communicative skills of students, to help them realize professional contacts in English in various fields and situations; with the aim of optimizing professional-oriented training and successful development of communicative-projecting skills it is necessary to develop and apply new training modules on specialty, providing the realization of professional-oriented foreign language training and motivation encouragement of engineering students at higher education institution
У статті розглядаються особливості викладання англійської мови студентам інженерних спеціальностей у вищій технічній школі. Сучасний підхід до навчання англійської мови для спеціальних цілей передбачає розвиток іншомовних комунікативних компетенцій студентів у певних професійних, ділових, наукових сферах і ситуаціях відповідно до особливостей професійного мислення при організації спонукально-мотиваційної та цілеспрямованої дослідницької діяльності. У статті зазначається, що викладання англійської мови для спеціальних цілей студентів інженерних спеціальностей у вищій школі не обмежується вивченням «мови для конкретних цілей». Існують деякі особливості, загальні для різних контекстів використання мови, з якими студенти можуть зіткнутися в реальних комунікативних ситуаціях. Виходячи з того, що головною метою навчання англійській мові для спеціальних цілей є розвиток не тільки мовлених, а й професійно-комунікативних навичок, вправи на розвиток, тренування і закріплення іншомовних навичок і вмінь повинні бути ситуативними, інформативними, та трудомісткими, що створять умови для іншомовного спілкування у професійному контексті. У статті наводяться приклади вправ, які доцільно застосовувати у процесі навчання англійській мові для спеціальних цілей студентів інженерних спеціальностей, які розкривають творчий потенціал, як викладача, так і студентів. У статті розглядаються певні труднощі реалізації професійно-орієнтованого навчання англійської мови у вищій технічній школі і пропонуються способи їх подолання. Пропонується модель викладання іноземної усного мовлення за фахом, наведені приклади вправ, які орієнтовані і на розвиток мовних навичок і умінь, і на формування здібностей творчого переосмислення тексту. У статті зроблено висновки, що суть навчання англійській мові для спеціальних цілей студентів інженерних спеціальностей полягає в його інтеграції зі спеціальними дисциплінами з метою отримання додаткових професійних знань та розвитку таких особистих якостей, які необхідні для майбутньої професійної діяльності, розвитку комунікативних навичок студентів, допомогли б їм здійснювати професійні контакти англійською мовою в різних сферах і ситуаціях; для оптимізації професійно-орієнтованого навчання та успішного розвитку комунікативно-проектних навичок необхідно розробити та застосувати нові навчальні модулі за спеціальністю, що забезпечують реалізацію професійно-орієнтованого навчання іноземній мові та заохочення мотивації студентів інженерних спеціальностей у вищій школі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8412
ISSN: 2074-8922
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
8.pdfPodorozhna A.241,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.