Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8397
Назва: | ОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ МАГІСТРІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ |
Інші назви: | Рlanning independent study of master’s degree students in the process of teaching foreign languages |
Автори: | Статівка, О. О. Stativka, О. |
Ключові слова: | іншомовна підготовка самостійна робота освітні технології вищий навчальний заклад foreign language course independent study educational technology higher education institution |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | УІПА |
Бібліографічний опис: | Статівка О. О. Організація самостійної роботи магістрів у процесі вивчення іноземних мов / О. О. Статівка // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2020. - № 69. - С. 126-133. |
Серія/номер: | № 69; |
Короткий огляд (реферат): | У статті висвітюється важлива роль іншомовної підготовки студентів магістратури у вищій школі
відповідно до вимог сучасного суспільства до рівня підготовки майбутнього фахівця. Знання іноземної
мови розглядається як одна з основних загальнокультурних компетенцій випускника магістратури;
авторка підкреслює, що нове розуміння цілей іншомовного навчання студентів пов'язано з ключовими
положеннями сучасної парадигми освіти, а саме: орієнтація на безперервність освіти, пріоритет
самостійної роботи, самоконтроль та самооцінка, готовність працювати із сучасними джерелами
інформації, спрямованість навчання на опанування комунікативними навичками та вміннями. У статті
розглядається поняття самостійної роботи, визначаються цілі самостійної роботи магістрантів у
процесі навчання іноземній мові (систематизація та закріплення отриманих теоретичних знань й
практичних навичок студентів; розвиток здатності до критичного аналізу та оцінки сучасних наукових
досягнень, створення нових ідей при вирішенні дослідницьких та практичних завдань; здійснення
науково-дослідної діяльності з використанням сучасних методів дослідження та інформаційнокомунікаційних технологій; розвиток вміння аналізувати результати наукових досліджень й
застосовувати їх при вирішенні конкретних дослідних завдань; формування здібностей до
саморозвитку, самовдосконалення та самореалізації. У роботі висвітлюються особливості та форми
організації самостійної діяльності студентів-магістрів у процесі вивчення іноземних мов (опрацювання
матеріалів аудиторних занять, робота з автентичними джерелами, складання термінологічного
словника, підготовка письмових робіт (анотацій, тез, статей), анотування та реферування спеціальних
текстів, підготовка доповіді іноземною мовою та виступ на конференції).
У висновках статті авторка зазначає, що головне при організації самостійної роботи магістрів у
вищому навчальному закладі полягає не тільки в оптимізації її окремих видів, але у створенні умов для
підвищення активності, самостійності та відповідальності студентів-магістрів, як в аудиторії, так і поза
нею в процесі всіх видів навчальної діяльності. Активізація самостійної роботи магістра передбачає
застосування відповідних їх рівню освітніх технологій, які будуть вирішувати завдання формування
наукового стилю мислення; розвитку дослідних умінь та творчої активності. Індивідуалізація
самостійної роботи магістрів сприяє підвищенню успішності самостійної науково-дослідної діяльності,
створюючи умови для самостійного вибору, самовизначення та самореалізації студента. The article emphasizes the important role of foreign language training of master’s degree students at higher education institutions according to the requirements of modern society for the training level of a future specialist. Foreign language skills are considered to be one of the main cultural competencies of a master's degree graduate; the author stresses that a new understanding of the objectives of foreign language teaching is related to the key provisions in the modern educational paradigm, such as ensuring continuity in education, prioritizing independent work, self-control and self-estimation, readiness to work with modern sources of information, orienting teaching around the development of communication skills and abilities. The concept of students’ independent work has been considered, the goals of independent study of master’s degree students while teaching them a foreign language course have been defined (systematization and reinforcement of students’ theoretical knowledge and practical skills, promotion of critical analysis and assessment of modern scientific achievements, generation of new ideas to support the required research and analysis; implementation of research activities using modern instruction tools, teaching methods, information and communication technologies; development of the competencies and skills necessary to analyze the results of scientific research and apply them to solve specific research problems, skill-building necessary for self-development, selfimprovement and self-realization). The work highlights the features and forms of planning the independent work of MA students in the process of foreign languages training (thoroughly analyzing the training material, working with authentic information sources, building a terminological vocabulary, preparing written works (abstracts, conference papers, articles), annotating and abstracting texts for specific purposes, preparing a report and presentation at a conference in a foreign language). The article concludes that the effective planning of the independent study of MA students at a higher education institution can help not only optimize its individual types, but also create conditions for increasing the engagement, independence and responsibility of MA students, both in the classroom and outside. The intensification of the independent study of MA students provides for the application of educational technologies appropriate to their level with the aim of solving the task of developing a scientific thinking style, study skills and creative activity. Individualization of the independent study of MA students promotes better educational attainment, setting the stage for independent choice, self-determination and self-realization of students. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8397 |
ISSN: | 2074-8922 |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
17.pdf | Статівка О.О. | 218,96 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.