Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8386
Название: ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ПРОЄКТУ ЯК ЗАСОБУ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В КОЛЕДЖІ
Другие названия: Features of using projects as a means of improving the efficiency of the educational process at colleges
Авторы: Маланюк, Н. М.
Malanyuk, N.
Ключевые слова: проєкт
проєктна технологія
засіб підвищення ефективності освітнього процесу
педагогічна технологія
project
project technology
means of increasing the efficiency of the educational process
pedagogical technology
Дата публикации: 2020
Издательство: УІПА
Библиографическое описание: Маланюк Н. М. Особливості використання проєкту як засобу підвищення ефективності освітнього процесу в коледжі / Н. М. Маланюк // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2020. - № 69. - С. 69-77.
Серия/номер: № 69;
Краткий осмотр (реферат): У статті проаналізовано та розкрито можливості методу проєктів у професійній підготовці фахівців у коледжі. Досліджено особливості впровадження проєктної технології у фаховій передвищій освіті. Мета статті полягає в аналізі та розкритті можливостей методу проєктів для забезпечення результативності та ефективності освітнього процесу в коледжі. У процесі наукового пошуку нами було використано такі методи дослідження, як аналіз, порівняльний аналіз, синтез, систематизація, узагальнення. Проаналізовано підходи низки науковців до трактування дефініції «метод проєктів» та підходи до класифікації проєктів. Досліджено та проаналізовано етапи організації та реалізації проєктної технології в практичній діяльності. Розкрито завдання, які можна вирішити в освітньому процесі закладу професійної освіти (коледжу) впровадженням проєктної технології. Виокремлено та проаналізовано низку суперечностей, які можливо подолати в закладах професійної освіти впровадженням проєктної технології. Досліджено переваги реалізації метода проєктів поряд із традиційними технологіями навчання. Проаналізовано такі види проєктів: дослідницькі, інформаційні, творчі, інформаційно-комунікаційні, прикладні. Виокремлено та розкрито властивості методу проєктів як цілісної освітньої технології. Досліджено можливості застосування методу проєктів при вивченні дисципліни «Математика (Алгебра та початки аналізу й геометрія)» в студентів І-ІІ курсів коледжу. Розкрито можливості використання інформаційно-комунікаційних технологій (смартфона, планшета) з відповідним програмним забезпеченням для реалізації проєктної технології з дисциплін математичного циклу. Охарактеризовано план впровадження метода проєктів у освітній процес коледжу (загальний теоретичний матеріал, постановка проблеми, консультації, самостійна робота над проблемою, реалізація проєкту, оцінювання кінцевого продукту). Проаналізовано позитивні моменти та недоліки реалізації проєктної технології в коледжі. Виокремлено та досліджено низку функцій, які виконує проєктна технологія в професійній освіті (навчальну, пізнавальну, розвивальну, емоційно-мотиваційну). Виокремлено та проаналізовано цілі впровадження проєктної технології (вузько-методична, професійно-орієнтована, мотиваційна, творча).
The article analyzes and reveals the possibilities of the project method in the vocational training of specialists at colleges. Peculiarities of the project technology implementation in vocational education are investigated. The purpose of the article was to analyze and disclose the possibilities of the project method to ensure the effectiveness and efficiency of the educational process at colleges. In the process of scientific research we used such research methods as analysis, comparative analysis, synthesis, systematization, generalization. The approaches of a number of scientists to the interpretation of the definition "project method" and approaches to the classification of projects are analyzed. The stages of organization and realization of the project technology in practical activity are investigated and analyzed. The tasks that can be solved in the educational process of a vocational education institution (college) by introducing the project technology are revealed. A number of contradictions that can be overcome in vocational education institutions by introducing the project technology have been identified and analyzed. The advantages of implementing the project method along with traditional learning technologies are investigated. The following types of projects are analyzed: research, information, creative, information and communication, applied. The properties of the project method as a holistic educational technology are singled out and revealed. Possibilities of applying the project method when teaching the discipline "Mathematics (Algebra and the Beginnings of the Analysis and Geometry)" to the 1st - and 2nd-year college students are investigated. Possibilities of using information and communication technologies (a smartphone, a tablet) with the corresponding software for implementing the project technology in the disciplines of the mathematical cycle are revealed. The plan of introducing the project method in the educational process at colleges (general theoretical material, problem statement, consultations, independent work on a problem, project realization, assessment of a final product) is characterized. The positive aspects and shortcomings of the project technology implementation at colleges are analyzed. A number of functions performed by the project technology in vocational education (educational, cognitive, developmental, emotional-motivational) are singled out and studied. The goals of the project technology implementation (narrow methodological, profession-oriented, motivational, creative) are singled out and analyzed.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8386
ISSN: 2074-8922
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
10.pdfМаланюк Н. М311,72 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.