Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8385
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЗеленін, Г. І.-
dc.contributor.authorZelenin, H.-
dc.date.accessioned2024-08-13T11:22:55Z-
dc.date.available2024-08-13T11:22:55Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЗеленін Г. І. Професійна іншомовна підготовка майбутніх викладачів технічних дисциплін / Г. І. Зеленін // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2020. - № 69. - С. 61-69.uk_UA
dc.identifier.issn2074-8922-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8385-
dc.description.abstractУ статті розглядається необхідність підвищення якості професійної іншомовної підготовки майбутніх викладачів технічних дисциплін, що обумовлена інтернаціоналізацією технічної освіти та інтеграцією технічних ЗВО в міжнародний науково-освітній простір. Автор розкриває поняття іншомовної професійно-комунікативної компетенції, визначає умови, необхідні для здійснення професійної іншомовної підготовки майбутніх викладачів технічних дисциплін. Автор підкреслює, що особливої актуальності набуває професійно-орієнтований підхід до навчання іноземній мові у технічних ЗВО, який фокусується на формуванні у студентів здатності іншомовної комунікації в специфічних професійних, ділових, наукових галузях та ситуаціях з урахуванням особливостей професійного мислення, під час організації мотиваційно-спонукальної та орієнтовно-дослідницької діяльності. У статті вказується на необхідність розробки змісту програми професійної іншомовної підготовки з використанням професійного контексту шляхом моделювання форм, умов і змісту професійної діяльності майбутніх викладачів технічних дисциплін; описуються засоби, за допомогою яких у процесі навчання відтворюється її предметний та соціальний зміст; висвітлюється важлива роль проблемно-комунікативних завдань, які представляють навчальні ситуації, пов'язані з професійною діяльністю майбутніх викладачів технічних дисциплін та які вимагають розв’язання засобами іноземної мови. Автор зазначає, що вирішення проблемно-комунікативних завдань залучає майбутніх викладачів технічних дисциплін у високо мотивовану мовленнєву поведінку та дозволяє їм опанувати нові іншомовні знання й комунікативні навички, поступово трансформуючи пізнавальну мотивацію в професійну, пов'язану з практичним використанням іноземної мови в професійній діяльності, що сприяє сформованості практичних навичок усіх видів мовленнєвої діяльності. Автор підкреслює, що навчання майбутніх викладачів технічних дисциплін у контексті комунікативнокогнітивного підходу детермінується якісною зміною сучасних вимог, які пред'являються до організації навчального процесу та передбачає обов'язковість врахування пізнавальних переваг та психофізіологічного статусу студентів, які націлені на розвиток у них цілісного уявлення про систему мови, що вивчається, а також здатності до практичного спілкування.uk_UA
dc.description.abstractThe article deals with the necessity to enhance the quality of professional foreign-language training of future teachers of technical disciplines, based on the process of internationalization of higher technical education and integration of technical universities into the global scientific and educational community. The author gives the definition of professional-communicative competence, defines conditions that are necessary for realization of professional foreign-language training of future teachers of technical disciplines. The author highlights, that a professionally-oriented approach to foreign language teaching in technical universities, focused on the students' ability development to communicate in a foreign language in specific professional, business, scientific fields and situations, considering the peculiarities of professional thinking, when organizing a motivational-incentive and research activities. The article emphasizes the importance of designing the training program content with the use of professional context by means of modelling the forms, conditions and content of future teachers’ of technical disciplines professional activities; describes the means that are used to create for learning purposes the subject and social content of future teachers’ of technical disciplines professional activities; puts a special accent on the role of problematic -communicative tasks, namely, case studies related to future teachers’ of technical disciplines professional activities that have to be solved by means of a foreign language. As the author puts it, solving problematic-communicative tasks involves learners into a highly-motivated language behavior and allows for acquiring new language knowledge and communicative skills, gradually transforming cognitive motivation into professional one related to practical use of a foreign language in future teachers’ of technical disciplines professional activities. It results in forming practical skills of all kinds of speech activity. The author emphasizes that the future teachers of technical disciplines training in the context of the communicative-cognitive approach is determined by a qualitative change in modern requirements for the educational process organization and provides for the obligatory consideration of the cognitive preferences and psychophysiological status of students, aimed at their holistic understanding development of a foreign language system as well as the ability for practical communication.-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУІПАuk_UA
dc.relation.ispartofseries№ 69;-
dc.subjectмайбутній викладач технічних дисциплінuk_UA
dc.subjectпрофесійна спрямованість навчанняuk_UA
dc.subjectміждисциплінарна інтеграціяuk_UA
dc.subjectвищий навчальний закладuk_UA
dc.subjectfuture teachers of technical disciplines professionally oriented foreign language teachinguk_UA
dc.subjectcommunicative competenceuk_UA
dc.subjectinterdisciplinary integrationuk_UA
dc.subjecthigher educational institutionuk_UA
dc.titleПРОФЕСІЙНА ІНШОМОВНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ТЕХНІЧНИХ ДИСЦИПЛІНuk_UA
dc.title.alternativeProfessional foreign-language training of future teachers of technical disciplinesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
9.pdfЗеленін Г. І236,16 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.