Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8367
Название: | ДЕЯКІ ПИТАННЯ РОЗБУДОВИ АДАПТИВНОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ В ЗАКЛАДАХ ПРОФЕСІЙНОЇ (ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ) ОСВІТИ |
Другие названия: | Some questions of developing an adaptive educational environment in professional (vocational) education institutions |
Авторы: | Давидова, Ю. В. Davydova, Y. |
Ключевые слова: | професійна підготовка заклад професійної (професійно-технічної) освіти Веб-простір цифрові освітні ресурси vocational training professional (vocational) education institution e-learning space digital educational resources |
Дата публикации: | 2019 |
Издательство: | УІПА |
Библиографическое описание: | Давидова Ю. В. Деякі питання розбудови адаптивного освітнього простору в закладах професійної (професійно-технічної) освіти / Ю. В. Давидова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2019. - № 63. - С. 38-48. |
Серия/номер: | № 63; |
Краткий осмотр (реферат): | Стаття присвячена проблемі розбудови адаптивного освітнього простору в закладах професійної
(професійно-технічної) освіти, які здійснюють професійну підготовку кваліфікованих робітників
будівельного профілю. У статті визначено особливості підготовки кваліфікованих робітників
будівельного профілю та частково розкрита сутність адаптивного освітнього простору в системі
професійної (професійно-технічної) освіти. Визначено, що підготовка кваліфікованих робітників
будівельного профілю в закладах професійної (професійно-технічної) освіти потребує суттєвих змін:
осучаснення змісту професійної підготовки, інформатизації освітнього процесу шляхом створення в
кожному закладі освітнього Веб-простору, переорієнтації освітнього процесу з предметного на
компетентнісний підхід, упровадження новітніх педагогічних та виробничих технологій, підвищення
професійного рівня педагогічних кадрів за рахунок посилення мотивації до самоосвіти і саморозвитку.
Подано результати опитування, проведеного з метою з’ясування рівня готовності до розбудови
адаптивного освітнього простору учасників освітнього процесу в закладах професійної (професійнотехнічної) освіти за професіями будівельного профілю Харківського регіону. За результатами
опитування педагогічних працівників і учнів виявлено спільний погляд на проблеми в усіх учасників
освітнього процесу, з’ясовано реальний стан організації професійної підготовки кваліфікованих
робітників будівельного профілю в закладах професійної (професійно-технічної) освіти Харківського
регіону, виявлено сильні та слабкі сторони організації освітнього процесу.
Зазначена необхідність розбудови нового освітнього простору для підготовки кваліфікованих
робітників будівельного профілю, створення якого сприятиме забезпеченню доступної якісної освіти
для всіх верств населення, надасть здобувачеві освіти можливість стати конкурентоспроможним як на
вітчизняному, так і на європейському ринках праці шляхом підвищення якості його підготовки. The article is devoted to the problem of developing an adaptive educational environment in professional (vocational) education institutions, which carry out vocational training of skilled workers in the construction sector. The article specifies the peculiarities of training skilled construction workers. It also partially reveals the essence of adaptive educational environment in the system of professional (vocational) education. The outcome of the research highlights that the training of skilled construction workers in professional (vocational) education institutions requires significant changes: updating the content of vocational training; informatization of the teaching-learning process by the means of creating the e-learning space in each institution; reorienting the teaching-learning process from the substantive towards competence-based approach; introducing the newest pedagogical and production technologies; improving professional level of the teaching staff by increasing their motivation for continuing professional development. The survey results show the level of readiness to develop an adaptive educational environment for participants of the teaching-learning process in professional (vocational) education institutions among the construction professions in the Kharkiv region. The survey of pedagogical workers and students reveals a common view on the problems among all participants of the teaching-learning process; the real situation of the vocational training of skilled construction workers in professional (vocational) education institutions of the Kharkiv region; the strengths and weaknesses of the organization of the teaching-learning process. The necessity of building a new educational environment for skilled construction workers training by improving its quality not only provides the affordable quality education for all strata of the society but also gives the opportunity for our education to become competitive both on the regional and European labor market. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8367 |
ISSN: | 2074-8922 |
Располагается в коллекциях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
6.pdf | Давидова Ю.В. | 586,22 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.