Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8351
Название: | OPTIMIZING FOREIGN LANGUAGE TEACHING TO ENGINEERING MASTERS’ STUDENTS |
Другие названия: | Оптимізація процесу підготовки магістрів інженерних спеціальностей з іноземної мови |
Авторы: | Zelenin, H. Зеленін, Г. І. |
Ключевые слова: | Master's student of engineering specialties information and communication technologies foreign-language professional communicative competence interdisciplinary approach магістрант технічних спеціальностей інформаційно-комунікаційні технології іншомовна професійна комунікативна компетенція міждисциплінарний підхід |
Дата публикации: | 2023 |
Издательство: | УІПА |
Библиографическое описание: | Zelenin H. І. Optimizing foreign language teaching to engineering masters’ students / H. І. Zelenin // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2023. - № 80. - С. 73-79. |
Серия/номер: | № 80; |
Краткий осмотр (реферат): | The article analyses the actual problems of teaching foreign language professional communication in
the master's program of an engineering higher education institution. The author emphasizes that to enhance
foreign language teaching; we must adopt a competence-based approach and organize the learning process in
a modular way. Additionally, incorporating information and communication technologies, including projectbased activities, is crucial for improving education in higher technical schools. By doing so, we can ensure
that the content of teaching foreign language communication aligns perfectly with the demands of the labor
market and professions. It also meets the expectations of master's students for excellence and
professionalism. Using information and internet technologies during project activities not only helps master's
students develop their foreign language skills, but also improves their research abilities. It fosters the
cultivation of personal creative research knowledge and skills, as well as the ability to collaborate effectively
within a team setting. Through this, the creative aptitude of each master's student can be effectively realized.
This article highlights the invaluable expertise acquired by applying information and Internet technologies in
foreign language classes at the Ukrainian Engineering Pedagogics Academy (Kharkiv) at the Master's level.
Additionally, it explores how these technologies have greatly contributed to the independent and research
work of Master's students. These educational activities have been found to greatly enhance the traditional
approach to foreign language instruction, proving to be a highly efficient method. The activities provided
offer a variety of cognitive, training, creative, and research exercises to enhance the foreign language skills
of advanced students. These exercises involve addressing difficult and real-life situations. By employing
such technologies, computer-based learning becomes increasingly prominent in foreign language education.
As a result, the effectiveness, intensity, and individualization of language teaching improve significantly.
Additionally, new forms of language instruction are introduced, even in unconventional learning
environments. This approach strives to create a more immersive and dynamic language learning experience. У статті досліджується актуальне питання навчання іншомовного професійного спілкування у магістратурі інженерного закладу вищої освіти. Автор висвітлює, що одним із засобів оптимізації змісту та структури навчання іноземної мови визначаються компетентнісний підхід, модульна організація процесу навчання та застосування інформаційно-комунікаційних технологій, у тому числі при організації проектної діяльності як одного з напрямів удосконалення освітнього процесу у вищій технічній школі, що дозволяє якнайповніше забезпечити відповідність змісту навчання спілкування іноземною мовою вимогам ринку праці та професій, а також запитам магістрантів до професіоналізму та професійності. Використання інформаційних та інтернет-технологій у процесі реалізації проектної діяльності сприяє не тільки ефективному формуванню компетентностей у сфері іноземної мови, що вивчається, а й дослідницької позиції магістранта, системи особистісних творчих дослідницьких знань та вмінь, здатності працювати у команді, що допомагає ефективній реалізації творчого потенціалу кожного магістранта. У статті наводиться практичний досвід застосування інформаційних та інтернет-технологій на практичних заняттях з іноземної мови в магістратурі (Українська Інженерна Педагогічна Академія, Харків), а також під час самостійної та науково-дослідної роботи магістрантів, та зроблені висновки, що вищезазначена навчальна діяльність - ефективний засіб удосконалення традиційної методики викладання іноземної мови. Наведені приклади пізнавальних, тренувальних та творчо-дослідницьких вправ, спрямованих на розвиток іншомовної компетентності магістрантів, які включають розв'язання проблемних та побутових ситуацій, використання вищезазначених технологій призводить до підвищення ролі комп'ютерного навчання у сфері викладання іноземної мови, поліпшувати його ефективність, інтенсивність та ступінь індивідуалізації, впровадити нові форми викладання іноземної мови в нестандартних навчальних ситуаціях, тобто зробити умови та процес викладання іноземної мови більш гнучким. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8351 |
ISSN: | 2074-8922 |
Располагается в коллекциях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Pipo_2023_80_10.pdf | H. Zelenin | 335,78 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.