Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/834
Назва: ПРО МОЖЛИВІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ РІЗНОРІВНЕВОГО НАВЧАННЯ ПРИ ПІДГОТОВЦІ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ
Автори: Шматков, Д. І.
Шматков, Є. В.
Ключові слова: різнорівневе навчання
інноваційне навчання
вирівнювання навчальних успіхів
програми впливів
мотивація
науково-групове навчання
особистісно-орієнтовані технології
Дата публікації: 16-лис-2012
Бібліографічний опис: Шматков, Д. І. Про можливість використання різнорівневого навчання при підготовці інженерів-педагогів [Текст] / Д. І. Шматков, Є. В. Шматков // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Х. : [б. в.], 2009. - Вип. 22-23. - С. 289-295.
Короткий огляд (реферат): Висвітлено методику використання однієї з інноваційних технологій навчання при підготовці майбутніх інженерів - педагогів. Наведена технологія здійснення різнорівневого навчання як в межах однієї навчальної групи, так і при формуванні окремих навчальних груп при засвоєнні різних навчальних дисциплін. На прикладах показано її високу ефективність за рахунок підвищення навчальної мотивації поточних показників успішності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/834
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
E_ Shmatkov.pdf367,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.