Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8339
Назва: | ЗАГАЛЬНОНАУКОВІ ЗАСАДИ КОНЦЕПЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ З АВТОМАТИЗАЦІЇ ЕНЕРГОСИСТЕМ НА ОСНОВІ КАУЗАЛЬНОГО НАВЧАННЯ |
Інші назви: | Scientific foundations of vocational training of future grid automation engineers on the basis of causal learning |
Автори: | Рудевіч, Н. В. Rudevich, N. |
Ключові слова: | системний підхід методична система інженер з автоматизації енергосистем каузальне навчання system approach methodological system grid automation engineer causal learning |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | УІПА |
Бібліографічний опис: | Рудевіч Н. В. Загальнонаукові засади концепції професійної підготовки майбутніх інженерів з автоматизації енергосистем на основі каузального навчання / Н. В.Рудевіч // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2019. - № 64. - C. 40-47. |
Серія/номер: | № 64; |
Короткий огляд (реферат): | У роботі визначено концептуальні загальнонаукові засади професійної підготовки майбутніх
інженерів з автоматизації енергосистем на основі каузального навчання. Проведено дослідження
методичної системи професійної підготовки майбутніх інженерів як цілісного об’єкта, в якій цілі,
зміст, методи, засоби та форми навчання взаємопов’язані між собою. Визначено, що кінцеві цілі
професійної підготовки майбутніх фахівців повинні представляти систему компетентностей і
складатися з проміжних цілей щодо вирішення професійних задач у межах відповідних
компетентностей на ознайомлювально-орієнтованому, понятійно-аналітичному та продуктивносинтетичному рівнях засвоєння. Встановлено, що принциповою основою побудови змісту
професійної підготовки майбутніх фахівців є забезпечення вимоги системності знань, що
характеризується наявністю у свідомості студента структурно-функціональних (змістовно-логічних)
зв’язків між окремими елементами знань. З урахуванням цього зміст професійної підготовки
майбутніх інженерів з автоматизації енергосистем на основі каузального навчання повинен
забезпечувати формування системи компетентностей щодо вирішення професійних задач на базі
фундаментального інваріантного каузального ланцюга знань. Встановлено, що основу підготовки
майбутніх інженерів повинен складати метод каузального формування професійної компетентності.
Обґрунтовано сукупність загальнонаукових методів пізнання, на яких повинен базуватися метод
каузального формування професійної компетентності майбутніх фахівців, а саме: на аналізі, синтезі,
узагальненні, порівнянні, індукції, дедукції, аналогії, абстрагуванні, конкретизації та моделюванні.
Встановлено, що професійна підготовка майбутніх інженерів передбачає розроблення спеціальних
засобів у відповідності до методу формування професійної компетентності. Визначено, що форми
професійної підготовки майбутніх інженерів з автоматизації енергосистем повинні представляти
цілісну систему, яка, з однієї сторони, відображає цілі, зміст, методи та засоби навчання, а з іншої
сторони, визначає комунікативну взаємодію між викладачем та студентами, а також між самими
студентами. The paper defines the conceptual general scientific principles of vocational training of future grid automation engineers on the basis of causal learning. The research on the methodological system of vocational training of future engineers as a holistic object, in which goals, content, methods, means and forms of training are interrelated, has been conducted. It is determined that the ultimate goals of vocational training of future specialists should represent a system of competencies and should consist of intermediate goals for solving professional problems within the respective competencies on acquainting, conceptanalytical and productive-synthetic acquisition levels. It is established that the basic principle of constructing the content of vocational training of future engineers is to meet the requirement of a system of knowledge, characterized by the presence in the student's consciousness of structural-functional (content-logical) connections between individual elements of knowledge. Considering this, the content of vocational training of future grid automation engineers on the basis of the causal learning must ensure the development of the system of competencies used for solving professional tasks on the basis of the fundamental invariant causal chain of knowledge. It is established that the method of causal development of professional competency must serve as the basis of vocational training of future engineers. The paper substantiates a set of general scientific methods of cognition that should form the basis of the method of causal development of professional competency of future specialists, namely analysis, synthesis, synthesis, comparative, inductive, deductive, analogical, abstractive, specifying and modeling ones. It is established that vocational training of future engineers involves the development of special means in accordance with the method of causal development of professional competency. It is determined that the forms of vocational training of future grid automation engineers should represent a coherent system that, on the one hand, reflects the goals, content, methods and means of learning, and, on the other hand, determines the communicative interaction between the teacher and students, as well as between students themselves. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8339 |
ISSN: | 2074-8922 |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
6.pdf | Рудевіч Н.В. | 266 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.