Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8335
Название: СТОРІТЕЛІНГ ЯК СПОСІБ ЗГАДАТИ ВСЕ – ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ТА ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ
Другие названия: Storytelling as a way to remember everything - psychological and pedagogical training of future teachers and engineer-teachers
Авторы: Литвин, С. В.
Lytvyn, S.
Ключевые слова: сторітелінг
навчання
педагогічні технології
проблемне навчання
storytelling
teaching
pedagogical technologies
problem-based learning
motivation
мотивація
Дата публикации: 2023
Издательство: УІПА
Библиографическое описание: Литвин С. В. Сторітелінг як спосіб згадати все – психолого-педагогічна підготовка майбутніх педагогів та інженерів-педагогів / С. В. Литвин // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2023. - № 79. - С. 101-108.
Серия/номер: № 79;
Краткий осмотр (реферат): У статті проаналізовані принципи та особливості впровадження в освітній процес технологій сторітелінгу як педагогічної техніки, побудованої на використанні історій із певною структурою та героєм, спрямованої на вирішення педагогічних задач навчання, наставництва, розвитку та мотивації. Сьогодні освіта стикається із серйозними проблемами, такими як інформаційна перевантаженість, неефективне використання сучасних методів та технологій навчання, порушення комунікації між викладачами, здобувачами освіти та стейкхолдерами, відрив теоретичних знань, здобутих у закладах вищої освіти, від практики. Вирішити ці проблеми покликана система нових педагогічних технік (інструментів), однією з яких є сторітелінг. Спочатку сторітелінг зарекомендував себе як досить ефективний засіб вибудовування зовнішніх і внутрішніх корпоративних комунікацій, тобто у сфері управління персоналом, у менеджменті. Зараз він активно використовується в бізнесі, PR, маркетингу та журналістиці. Мета цієї статті — показати можливість використання сторітелінгу в педагогічній сфері (в онлайн та офлайн форматах), виділити його особливості, рекомендувати основні сюжети для включення їх у методику викладання дисциплін у вищій школі до створення навчальних завдань, передачі явного і неявного знання. У статті визначені основні компоненти педагогічного сторітелінгу, правила та принципи впровадження в освітній процес технологій сторітелінгу. Визначені та проаналізовані критерії ефективності сторітелінгу. Визначено поняття дидактичного потенціалу технології сторітелінгу. У статті розглядається можливість застосування педагогічного сторителлінгу як сучасної техніки конструювання навчальних завдань у дисциплінах психолого-педагогічної підготовки здобувачів освіти педагогічних та інженерно-педагогічних спеціальностей Запропоновані, описані та проаналізовані сюжети-конструктори та структурні компоненти створення педагогічного сторітелінгу, наведені приклади їх застосування. Цю техніку навчання рекомендується застосовувати для мотивації здобувачів освіти, пояснення процесу чи явища, вибору засобів вирішення завдань, моделювання проблемних ситуацій, пояснення порядку дій.
The article analyzes the principles and features of the introduction of storytelling technologies into the educational process as a pedagogical technique based on the use of stories with a certain structure and hero, aimed at solving pedagogical problems of learning, mentoring, development and motivation. Currently, education is facing serious problems, such as information overload, inefficient use of modern teaching methods and technologies, communication breakdowns between teachers, students and stakeholders, separation of theoretical knowledge acquired in higher education institutions from practice. A system of new pedagogical techniques (tools), one of which is storytelling, is designed to solve these problems. Initially, storytelling proved itself as a fairly effective means of building external and internal corporate communications, that is, in the field of personnel management and management. Now it is actively used in business, PR, marketing and journalism. The purpose of this article is to show the possibility of using storytelling in the pedagogical field (in online and offline formats), highlight its features, recommend the main plots for their inclusion in the teaching methodology of disciplines in higher education before creating educational tasks, transfer of explicit and implicit knowledge. The article defines the main components of pedagogical storytelling, the rules and principles of introducing storytelling technologies into the educational process. The criteria for the effectiveness of storytelling have been determined and analyzed. The concept of didactic potential of storytelling technology is defined. The article examines the possibility of using pedagogical storytelling as a modern technique of constructing educational tasks in the disciplines of psychological and pedagogical training of students of pedagogical and engineering pedagogical specialties. Proposed, described and analyzed plot-constructors and structural components of creating pedagogical storytelling, examples of their application are given This teaching technique is recommended to be used to motivate students, explain a process or phenomenon, choose means of solving problems, model problem situations, and explain the course of action.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8335
ISSN: 2074-8922
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Pipo_2023_79_14.pdfЛитвин С.В.626,86 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.