Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8334
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorBakatanova, V. B.-
dc.contributor.authorTupchenko, V. V.-
dc.contributor.authorБакатанова, В. Б.-
dc.contributor.authorТупченко, В. В.-
dc.date.accessioned2024-08-05T10:49:39Z-
dc.date.available2024-08-05T10:49:39Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationBakatanova V. B. Qualimetric model of an engineer-teacher competency: diagnostic, monitoring and compensatory aspects / V. B. Bakatanova, V. V. Tupchenko // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2023. - № 79. - С. 92-100.uk_UA
dc.identifier.issn2074-8922-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8334-
dc.description.abstractThe purpose of the project is to develop, adapt and implement a qualimetric model of future engineersteachers’ professional competency. The actuality of the work is due to the need to carry out a practical assessment of the quality of vocational and pedagogical training, which requires a detailed model of the competency of a future engineerteacher. Existing higher education standards serve as such a model today. However, they do not allow to take into account all the nuances of the professional and pedagogical training of a future engineer-teacher and to carry out quality assessment of certain competencies that he or she should acquire during the study at the higher education institution. Tasks of the research: 1) to analyze the standards of professional training of bachelors and masters in specialty 015 «Vocational Education» (by specializations); 2) to develop a qualimetric model of professional competency of a future engineer-teacher; 3) to create a system for monitoring of the professional competency of future engineers-teachers using the developed qualimetric model and, based on its results, to determine a set of training sessions to compensate the gaps in the professional training of future engineers-teachers. The main result of the work is the developed qualimetric model of professional competency of a future engineer-teacher, which is based on the current standards of professional training of bachelors and masters in specialty 015 «Vocational Education» (by specializations), which makes it a legitimate basis for assessing the competency of both future and current engineers-teachers. Based on the carried out work, it is concluded that the created qualimetric model of the professional competency of a future engineer-teacher can be used for: familiarizing students with the requirements of professional training; assessing the level of professional competency of current engineers-teachers by colleagues, inspectors and experts; self-assessment of their own level of professional competency; monitoring the state of training of specialists based on the results of expert evaluation; assessing the level of training of future engineers-teachers by stakeholders.uk_UA
dc.description.abstractМетою дослідження є розробка, апрбоція та впровадження кваліметричної моделі професійної компетентності майбутніх інженерів-педагогів. Актуальність роботи зумовлена необхідністю здійснювати практичне оцінювання якості професійно-педагогічної підготовки, для чого потрібна деталізована модель компететності майбутнього інженера-педагога. Такою моделлю сьогодні виступають існуючі стандарти вищої освіти. Однак, вони не дозволяють враховувати усі нюанси професійно-педагогічної підготовки майбутнього інженера-педагог та здійснювати кваліметрію певних компететностей, котрі повинен він здобути під час навчання увиші. Завдання дослідження: 1) проаналізувати стандарти професійної підготовки бакалаврів та магістрів за спеціальністю 015 «Професійна освіта» (за спеціалізаціями); 2) розробити кваліметричну модель професійної компетеності майбутнього інженера-педагога; 3) використовуючи розроблену кваліметричну модель, створити систему моніторингу професійної компетеності майбутніх інженерів-педагогів та, на підставі його результатів, визначити комплекс тренінгових занять для компенсації прогалин фахової підготовки майбутніх інженерів-педагогів. Головним резутатом проведеної роботи є розроблена кваліметрична модель професійної компетеності майбутнього інженера-педагога, котра спирається на діючі стандарти професійної підготовки бакалаврів та магістрів за спеціальністю 015 «Професійна освіта» (за спеціалізаціями), що робить її легетимною підставою для оцінювання компететності як майбутніх, так і діючих інженерівпедагогів. На підставі проведеної роботи зроблено висновки, що створена кваліметрична модель професійної компетентності майбутнього інженера-педагога може використовуватись для: ознайомлення здобувачів освіти з вимогами професійної підготовки; оцінки рівня сформованості професійної компетентності діючих інженерів-педагогів колегами, перевіряючими та експертами; самооцінки власного рівня професійної компетентності; моніторингу стану підготовки фахівців за результатами експертного оцінювання; оцінки рівня підготовки майбутніх інженерів-педагогів стейкхолдерами.-
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherУІПАuk_UA
dc.relation.ispartofseries№ 79;-
dc.subjectqualimetric modeluk_UA
dc.subjectprofessional competencyuk_UA
dc.subjecthigher education standarduk_UA
dc.subjectcompensatory trainingsuk_UA
dc.subjectкваліметрична модельuk_UA
dc.subjectпрофесійна компететністьuk_UA
dc.subjectстандарт вищої освітиuk_UA
dc.subjectкомпенсаторні тренінгиuk_UA
dc.titleQUALIMETRIC MODEL OF AN ENGINEER-TEACHER COMPETENCY: DIAGNOSTIC, MONITORING AND COMPENSATORY ASPECTSuk_UA
dc.title.alternativeКваліметрича модель компетентності інженера-педагога: діагностико-моніторинговий та компенсаторний аспектиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Pipo_2023_79_13.pdfBakatanova V.B., Tupchenko V.V.375,49 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.