Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8327
Назва: СУТЬ І СТРУКТУРА ГОТОВНОСТІ ДО ІННОВАЦІЙНОЇ МЕТОДИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГІВ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ
Інші назви: Essence and Structure of Readiness for Innovative Methodological Activities of Vocational Education Teachers
Автори: Малазонія, Д. О.
Malazonia, D.
Ключові слова: інноваційна освіта
інноваційна діяльність
адаптація до змін
педагогічна інформація
innovative education
innovative pedagogical activities
adaptation to changes
pedagogical information
Дата публікації: 2023
Видавництво: УІПА
Бібліографічний опис: Малазонія Д. О. Суть і структура готовності до інноваційної методичної діяльності педагогів професійного навчання / Д. О. Малазонія // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2023. - № 79. - С. 31-37.
Серія/номер: № 79;
Короткий огляд (реферат): Розглянуто основний зміст та компоненти готовності педагогічних працівників у закладах професійно-технічної освіти до здійснення інноваційних ініціатив. У роботі був проведений аналіз сутності та структури готовності педагогічних працівників до інноваційної методичної діяльності в контексті професійного навчання. Показано результати дослідження, які свідчать про важливість формування цієї готовності в сучасних умовах, коли ринок праці зазнає змін, а вимоги до фахівців постійно зростають. Проведений аналіз літературних джерел дозволив встановити, що досліджувана готовність передбачає знання сучасних методичних підходів, педагогічних теорій та практик, що сприяють ефективному навчанню та розвитку здобувачів, уміння педагогів розробляти та застосовувати інноваційні методи навчання, які в контексті реформування професійної (професійнотехнічної) освіти набувають особливого значення. Проведено аналіз наявних досліджень із питань готовності педагогів до інноваційної методичної діяльності. Складено методологію дослідження, що включає визначення понять, критерії оцінки та інструменти для збору та аналізу даних. Зібрано інформацію за допомогою анкет, інтерв'ю та спостережень серед педагогів професійного навчання. Оброблено та проаналізовано отримані дані, визначено рівень готовності педагогів до інноваційної методичної діяльності та ідентифіковано основні проблеми та тенденції в цій галузі. Розроблено рекомендації щодо підвищення рівня готовності педагогів до інноваційної методичної діяльності, включаючи організаційні та навчальні заходи, які можуть сприяти розвитку цієї готовності в педагогів професійного навчання. Підготовлено звіт із результатами дослідження та подано його для подальшого використання та обговорення в освітньому середовищі.
The essence and structure of readiness of pedagogical staff in vocational education institutions for innovative activities have been considered. An analysis of the components of this readiness has been conducted, and their main characteristics have been identified. The research examined the fundamental nature and framework of the preparedness of educational professionals for innovative methodological endeavors within the realm of professional training. The results of the research were presented, indicating the importance of this readiness in modern conditions, where the labor market undergoes changes, and the requirements for professionals constantly increase. Theoretical readiness was examined, involving knowledge of modern methodological approaches, pedagogical theories, and practices that contribute to effective teaching and student development. Practical readiness was also assessed, encompassing the ability of educators to develop and implement innovative teaching methods. A review of literature and existing studies on the readiness of educators for innovative methodological activities was conducted. A research methodology was developed, including the definition of concepts, assessment criteria, and tools for data collection and analysis. Information was gathered through surveys, interviews, and observations among vocational education teachers. The collected data were processed and analyzed to determine the level of readiness of educators for innovative methodological activities, and key issues and trends in this area were identified. Recommendations were formulated to enhance the readiness of educators for innovative methodological activities, including organizational and educational measures that can contribute to the development of this readiness. A report with the research results was prepared and submitted for further use and discussion in the educational community
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8327
ISSN: 2074-8922
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pipo_2023_79_6.pdfМалазонія Д.О.551,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.