Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8296
Title: Візуальні підходи до навчання методам контролю якості харчових продуктів засобами дистанційного навчання під час бойових дій
Other Titles: Visual approaches to the teaching of methods of food quality control using distance learning means during combat actions
Authors: Рябчиков, М. Л.
Цихановська, І. В.
Александров, О. В.
Корольова, Н. Ю.
Riabchykov, M. L.
Tsykhanovska, I. V.
Alexandrov, O. V.
Korolyova, N. Yu
Keywords: дистанційне навчання
компетентності
харчові технології
контроль якості
візуальні засоби
distance learning
competences
quality control
food technologies
visual aids
Issue Date: 2022
Publisher: УІПА
Citation: Рябчиков М. Л. Візуальні підходи до навчання методам контролю якості харчових продуктів засобами дистанційного навчання під час бойових дій / М. Л. Рябчиков, І. В. Цихановська, О. В. Александров, Н. Ю. Корольова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 22. - № 75. - С. 54-61.
Series/Report no.: № 75;
Abstract: Проблема забезпечення якості освіти під час бойових дій пов’язана з пошуком найбільш ефективних методів дистанційного навчання. Упровадження візуальних методів, забезпеченихсучасними комп’ютерними засобами,дозволяє значно збільшити ефективність навчання. У ць ому дос лідженні обґрунтовано впровадження візуальних методів контролю в процес забезпечення професійних компетентностей здобувачів освіти з напрямів, пов’язаних із харчовою промисловістю. На основі дослідження стану питання доведена важливість віртуального контролю порцій харчових продуктів, які забезпечують необхідну енергетичну цінність. На основі дослідження освітніх програм спеціальності «Професійна освіта (Аграрне виробництво, переробка сільськогосподарської продукції та харчові технології)» визначені основнікомпетентності, що відносяться до контролю якості харчової продукції візуальними засобами. Дослідження ефективності формування компетентностей візуальними засобами проводилось серед 131 здобувача освіти 1-4 курсів. Обґрунтованийпорядок занять із використанням візуальних методів, який включаєактуалізацію і корекцію компетентностей в напрямку формування порцій харчових продуктів, формування цілей, обговорення змісту і застосування методів спостереження, аналізу і узагальнення візуальної інформації, видачу візуальних завдань ізвизначеннярозмірів порцій харчової продукції, оперативне виконання завдань здобувачами освіти, передачу даних на електронні таблиці на Гуглдиску, автоматична побудоварозподілення, обговорення результатів зі здобувачами, визначення напрямів корегування одержаних результатів, обґрунтування і рефлексію результатів.Визначено параметри розподілення результатів протягомдекількох ітерацій. Доведенодостатню точність визначення параметрів порцій продукції після трьох ітерацій навчання. Обґрунтованозабезпечення основних дескрипторів навчання у вигляді знань, їх використання, процесів формування суджень, комунікацій, автономності і відповідальності. Ефективність наведених методик була перевірена і підтверджена в умовах реального навчального процесу. The problem of ensuring the quality of education during hostilities is related to the search for the most effective methods of distance learning. The introduction of visual methods, equipped with modern computer tools, allows to significantly increase the effectiveness of training. In this study, the implementation of visual control methods in the process of ensuring the professional competences of students in areas related to the food industry is substantiated. The importance of virtual control of portions of food products, which provide the necessary energy value, has been proven on the basis of research on the issue. Based on the study of educational programs of the specialty "Vocational education (Agricultural production, processing of agricultural products and food technologies)" the main competences related to the control of the quality of food products by visual means have been determined. The study of the effectiveness of the formation of competences by visual means was conducted among 131 students of the 1-4 years of education. The paper outlines an order of classes using visual methods, which includes updating and correcting competences in the direction of forming portions of food products, formulating goals, discussing the content and application ofmethods of observation, analysis and generalization of visual information, issuing visual tasks for determining the sizes of portions of food products, prompt execution of tasks by students, transfer of data to electronic spreadsheets on Google Drive, automatic construction of distribution, discussion of the results obtained with students, determination of directions for correction of the results, substantiation and reflection on the results. The parameters of the distribution of the results over several iterations are determined. Sufficient accuracy of determining parameters of product portions after three iterations of training has been proven. The research substantiates the provision of the main descriptors of learning in the form of knowledge, its use, and processes of developing opinions, communication skills, autonomy and responsibility. The effectiveness of the above methods was tested and confirmed in the conditions of the real educational process.
URI: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8296
ISSN: 2074-8922
Appears in Collections:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1.pdfhttp://jped.uipa.edu.ua/index.php/JPED/article/view/488/4021,58 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.