Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8293
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorKarabitskova, N. O.-
dc.contributor.authorКарабітськова, Н. О.-
dc.date.accessioned2024-07-29T09:05:01Z-
dc.date.available2024-07-29T09:05:01Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationKarabitskova N. О. Psychological and pedagogical features of the use of technical means in the educational process / N. О. Karabitskova // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2022. - № 75. - С. 29-35.uk_UA
dc.identifier.issn2074-8922-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8293-
dc.description.abstractThe article highlights the psychological and pedagogical features of the use of technical means in the educational process. The issue of technical means of education, what they are used for, and psychological and pedagogical features of the use of technical means in the educational process are considered. Mostly, teachers do not hinder themselves either by pedagogically justified use of technical teaching aids, or by didactically competent preparation of educational visual aids. accordingly, the task arises to consider the question of appropriate and optimal use of technical means in modern conditions of higher educational institutions. Most often, computers are used as technical means of education. They can also be used to control knowledge. The advantages of computers as a means of learning, as well as the problems of computerization, are highlighted. The article describes the technique of using technical means during classes in higher educational institutions. The choice of the method of demonstration of visual material and the optimal time of its demonstration are described. The influence of technical tools of learning on the organization of the educational process is determined. Of great interest is the attitude of those who study with the help of technical means of learning, which depends on a number of reasons, and primarily on the pedagogical and scientific quality of these means, the teacher's ability to use them, the place and conditions of use. The contradiction between the interest of students in the tool and the result obtained when working with it is called the "shock effect". The use of technical means of learning in the educational process, especially modern computers and multimedia projectors, makes it possible to make the presented knowledge more accessible and understandable, and, accordingly, to form a positive motivation for learning and to overcome a number of difficulties associated with mastering knowledge. Conclusions are drawn from the work carried out and prospects for further research in this direction are outlined. У статті висвітлено психолого-педагогічні особливості використання технічних засобів у навчально-виховному процесі. Розглянуто питання технічних засобів навчання, для чого вони використовуються та психолого-педагогічні особливості використання технічних засобів у навчальному процесі. Здебільшого вчителі не дуже переймаютьсяні педагогічно виправданим використанням технічних засобів навчання, ні дидактично грамотною підготовкою навчальних засобів наочності. Відповідно, постає завдання – розглянути питання доцільного та оптимального використання технічних засобів у сучасних умовах вищих навчальних закладів.Найчастіше як технічний засіб навчання використовують комп’ютер. Також їх можна використовувати для контролю знань. Висвітлено переваги комп’ютера як засобу навчання, а також проблеми комп’ютеризації. У статті описано методику використання технічних засобів під час занять у вищих навчальних закладах. Описано вибір способу демонстрації наочного матеріалу та оптимальний час його демонстрації. Визначено вплив технічних засобів навчання на організацію навчального процесу. Значний інтерес викликає ставлення тих, хто навчається, за допомогою технічних засобів навчання, яке залежить від низки причині насамперед від педагогічної та наукової якості цих засобів, уміння вчителя їх використовувати, місця та умов навчання, використання. Протиріччя між інтересом учнів до інструментаі результатом, отриманим при роботі з ним, називають «шоковим ефектом». Використання в навчальному процесі технічних засобів навчання, особливо сучасних комп’ютерів та мультимедійних проекторів, дає змогу зробитипредставлені знання більш доступними та зрозумілими, а відповідно сформувати позитивну мотивацію до навчання та подолати низку труднощів. пов'язані з оволодінням знаннями. Зроблено висновки з проведеної роботи та окреслено перспективи подальших досліджень у цьому напрямку.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherУІПАuk_UA
dc.relation.ispartofseries№ 75;-
dc.subjecttraining of future professional psychologistsuk_UA
dc.subjectuse of technical meansuk_UA
dc.subjectinformation and computer technologiesuk_UA
dc.subjecteducational processuk_UA
dc.subjectformation of professional competenceuk_UA
dc.subjectпідготовка майбутніх професійних психологівuk_UA
dc.subjectвикористання технічних засобівuk_UA
dc.subjectінформаційно-комп’ютерні технологіїuk_UA
dc.subjectнавчальний процесuk_UA
dc.subjectормування професійної компетентностіuk_UA
dc.titlePsychological and pedagogical features of the use of technical means in the educational processuk_UA
dc.title.alternativeПсихолого-педагогічні особливості використання технічних засобів у навчальному процесіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Карабітськова+Н..pdfhttp://jped.uipa.edu.ua/index.php/JPED/article/view/485/405960,34 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.