Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8279
Назва: | Using the blended learning model in teaching Foreign Languages |
Інші назви: | Використаннямоделізмішаногонавчання привикладаннііноземних мов |
Автори: | Karabitskova, N. O. Карабітськова, Н. О. |
Ключові слова: | educational information technologies effectiveness of the educational process level of educational motivation освітні інформаційні технології змішане навчання ефективність навчального процесу рівень навчальної мотивації blended learning |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | УІПА |
Бібліографічний опис: | Karabitskova N. O. Using the blended learning model in teaching Foreign Languages / N. O. Karabitskova // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2022. - № 74. - С. 11-16. |
Серія/номер: | № 74; |
Короткий огляд (реферат): | Peculiarities of the use of educational information technologies in foreign language teaching of students of non-speaking higher education institutions are studied. Theeducationalconcept of blended learning is proposed, which combines all the characteristics of informational educational technologies, and also reveals the possibilities of this type of learning as a means of increasing the effectiveness of the educational process. The mechanism for implementing the concept of blended learning as a process involves the creation of a comfortable educational information environment, a communication system that presents all the necessary educational information. Blended learning approaches have proven to be one of the most popular technologies today, because they allow you to take advantage of the flexibility and convenience of a distance course and the advantages of a traditional classroom. The growing popularity of blended learning in different countries of the world, including Ukraine, is caused not only by hopes for its high pedagogical effectiveness, but also by external economic factors. As expected, blended learning will reduce the cost of classroom, personnel, logistical and infrastructural support of the educational process, although to a lesser extent than distance learning. There is a methodological deficit associated with the lack of a generally accepted typology of blended learning organization models that has stable, didactically verified and at the same time simple and clear grounds, easy to understand andeasy to use not only for researchers, but also for practitioners.Foreign language teachers face a number of problems that require immediate solutions. In this regard, educational information technologies (EIT) are widely used in the educational process along with traditional teaching methods. There is an educational concept that combines all the characteristics of EIT, as the educational process uses distance learning, classroom classes, and learning via the Internet. Досліджено особливості використання освітніх інформаційних технологій у навчанні іноземних мов студентів немовних вищих навчальних закладів. Запропоновано освітню концепцію змішаного навчання, яка поєднує в собі всі характеристики інформаційних освітніх технологій, а також розкриває можливості цього виду навчання як засобу підвищення ефективності освітнього процесу. Механізм реалізації концепції змішаного навчання як процесу передбачає створення комфортного освітнього інформаційного середовища, комунікаційної системи, що представляє всю необхідну навчальну інформацію. Підходи до змішаного навчання виявилися однією з найпопулярніших технологій на сьогоднішній день, оскільки вони дозволяють скористатися гнучкістю та зручністю дистанційного курсу та перевагами традиційного класу.Зростання популярності змішаного навчання в різних країнах світу, в тому числі і в Україні, зумовлене не лише сподіваннями на його високу педагогічну ефективність, а й зовнішніми економічними факторами. Як очікується, змішане навчання зменшить витрати на аудиторне, кадрове, матеріально-технічне та інфраструктурне забезпечення навчального процесу, хоча й меншою мірою, ніж дистанційне навчання. Існує методологічний дефіцит, пов’язаний з відсутністю загальноприйнятої типології моделей організації змішаного навчання, яка б мала стабільні, дидактично вивірені та водночас прості та зрозумілі основи, легкі для розуміння та використання не лише дослідниками, а й практиків.Вчителі іноземних мов стикаються з рядом проблем, які потребують негайного вирішення. У зв’язку з цим у навчальному процесі поряд із традиційними методами навчання широко використовуються освітні інформаційні технології (ОІТ). Існує освітня концепція, яка поєднує в собі всі ознаки ЗНО, оскільки в освітньому процесі використовується дистанційне навчання, аудиторні заняття та навчання через Інтернет. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8279 |
ISSN: | 2074-8922 |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Карабітскова+Н..pdf | http://jped.uipa.edu.ua/index.php/JPED/article/view/469/388 | 1,26 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.